Pharootz: het zou echt voor de langere tijd gaan ( lees minimaal een jaar zo niet langer)
Barbalala: klopt toen ik aan de kids begon had ik al honden maar niet 2 kinderen die aandacht vragen en werkte in geen 32 uur... Ik heb ook gezegd mijn honden blijven en gaan niet weg!! Dan blijf ik liever wat langer hier zitten waar we nu zitten...
Gabyfedde: nee kan pas als ik het goed heb begrepen vanaf 2 jaar... Dus moeten we nog ff mee wachten.
Africanlady: m'n schoonvader hoef ik niet zo nodig vlakbij te wonen.. hij wilt zich naar mijn idee graag met ons leven mengen, kreeg een appjes kort samen gevat : kies voor je gezin en neem t huis...

uhhhm ja sorry en m'n honden dan? Die horen niet bij t gezin?? Ja die horen ook erbij... Dus dan denk ik van donder op en bemoei je er niet mee!!!
Lieke: dat is iets weet dat ik dat ook ga doen me er schuldig om blijven voelen... Ik heb er ooit voor gekozen, en ik heb ze in m'n leven genomen.. m'n man zegt dan ja maar t reizen kost me zoveel energie... Ja dan ga je bij je pa slapen , de honden gaan niet weg!
Voor mij is het ook handiger als ik dichter bij m'n werk woon en dat is automatisch ook dichter bij m'n schoonfamilie... Maar ik hoef niet op steenworp afstand te zitten nee..
Pandora... Idd maar het is wat ingewikkelder het huis is van hun en wij zouden er dan mogen wonen...