Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik heb twee honden, waarvan er 1 helaas 365 dagen per jaar verhaart sinds ze gecastreerd is. De ander is nog een volle reu, die verhaart 2 keer per jaar, dat zijn wel 2 vreselijke periodes, haha.
4 honden klote haren
ik moet van mijzelf echt 1 keer per dag stofzuigen. Schoenen gaan altijd uit hier dus het is echt puur haar. Stomme dubbele vachten. Schema werkt voor mij niet maar gewoon ff gelijk opruimen nadat je gegeten hebt en tijdens koken al aanrecht opruimen helpt zo veel 
ze lopen schudden even en hoppa daar gaan de hele plukken.
fjordjes schreef:Hoe doen jullie dat met onregelmatig werk? Ik kan echt geen schema's maken want m'n werk is elke keer een ander tijdstip of dag.
fjordjes schreef:Hoe doen jullie dat met onregelmatig werk? Ik kan echt geen schema's maken want m'n werk is elke keer een ander tijdstip of dag.
MyWishMax schreef:Ik zou dan idd een lijst maken voor de hele week en afstrepen wat je doet. Dus geen vaste dagen, maar wel vaste taken. Ik houd me ook niet aan vaste dagen, behalve woensdag even laatste dingen opruimen voor donderdag als de schoonmaakster komt. De rest is wat er per week moet gebeuren en dat gebeurt wanneer er tijd en energie voor is.
) en 2 katten, dat was echt een ramp en 1x per dag stofzuigen was eigenlijk al niet eens genoeg. Nu overal laminaat en nog maar 1 kat, ik hoop dat dat wel scheelt (heb het nog niet echt kunnen merken, sinds de nieuwe vloer erin ligt zijn ook mijn ouders met hun 2 honden op bezoek dus momenteel alsnog overal haar).
want je bent er niet zoveel. Dan is het ook niet elke dag nodig.