gohya schreef:Voor 500,- zou hij het geen mooie kleur vinden maar voor 300,- vind hij het wel een mooie kleur dan?
Dit is gewoon duidelijk bluf,wat ook zijn goed recht is natuurlijk.Maar om de kleur gaat het dus echt niet.
Ik zou alles eruit halen en aan je ouders doen.Kon je het niet kwijt,had ik akkoord gegaan met de 300,-
mwah, daar zou ik niet vanuit gaan.
Het laminaat in ons vorig appartement vond ik ook niet het van het van kleur. Wij moesten er toen niet voor betalen en hebben het laten liggen (gingen het schuren en lakken, maar dat is er dan nooit meer van gekomen omdat het schuren toch ook wel heel prijzig werd).
Als we ervoor moesten betalen dan hadden ze het er kunnen uithalen en legden we wel zelf nieuw.
Ik kan me voorstellen dat de nieuwe huurder denkt van: oke, het is niet helemaal mijn kleur maar voor 300 euro kan ik het zelf niet leggen, dus het is wel gemakkelijk zo. Als hij 500 euro moet betalen (en weet dat het nieuw maar 600 gekost heeft) denkt hij wss eerder: als ik er nog 100 euro bijleg heb ik splinternieuw laminaat dat wél volledig mijn kleur is.