ikheetesmee schreef:Heb jij dan telkens aan een volgend auto’s gehad? Dus zegmaar niet dat je als je de ene weg deed en op zoek ging naar een ander wel eens een week of 2 (of langer) zonder hebt gezeten?
Ik ben namelijk echt afhankelijk van die auto, en ik kan niet zomaar even een auto lenen oid, dus vandaar dat ik het best spannend vind om zoiets aan te gaan.
Ik kan ook niet zonder auto... ik werk(te) te ver weg en had/heb ook een auto nodig voor vervoer van mijn kinderen.
Ik heb nooit (lang) zonder auto gezeten, de meeste nieuwe had ik al voordat de oude naar de sloop ging (omdat het te duur was om hem door te keuring te trekken).
Heb eens gekeken in de buurt op MP, meerdere auto's te koop (met genoeg keuring) <750E.
Misschien niet alles wat ik wil (trailer mogen trekken enz) maar voldoende om van A naar B te komen.
Deze zou bv een optie voor mij zijn:
http://www.siro-auto.nl/Renault/Laguna- ... o=gallerij
Ik ken het bedrijf en zou daar zo deze ophalen.
Of deze op FB:
Is een auto van 2003
Citaat:Alfa 156 sw 1.9 JTD nieuwe APK.. €725!!
Jubbega, Friesland ·
€ 725
Wilt u lekker goedkoop rijden? Dan is deze Alfa iets voor u! 1 op 25 is haalbaar met deze diesel en de motor loopt ook lekker vlot. Een aanhanger is geen probleem, want heeft voldoende trekkracht, maar nog belangrijker is bij een aan aanhanger trekken.... de trekhaak en uiteraard beschikt deze auto hierover!
Mijn auto heeft nu 323000 km gereden en is tot halverwege juni volgend jaar gekeurd.
Kortom instappen en wegrijden, (nadat hij betaald is natuurlijk). Verwacht geen nieuwe auto, want hij heeft gebruikersporen. Voor de rest wel een redelijke auto waar je je niet voor hoeft te schamen. Met volleder en goedwerkende ijskoude climate control.
.

is dat 200 euro.