Hallo hallo!!
Geen update van onze plannen maar vanuit tenerife wel mijn andere leven even. Vrijdag hebben we beide ja gezegd. Man wat heb ik lopen plannen de afgelopen maanden. En wat is er dan leuker om dit deel van ons leven ook te delen. Zoals jullie weten ben ik ook echt een controlfreak dus het past bij mij!
We hebben zelf alles geheim gehouden zelfs voor de ouders. Zo kon iedereen goed verrast worden. We hebben een locatie opgegeven en daar stond iedereen om 11 uur netjes te wachten. Ze werden op dit adres opgepikt door een engelse dubbeldekker. Om naar onze 1e locatie te gaan.
(Wij hadden ondertussen onze ontmoeting en de fotos met onze 2tjes.)
Onze eerste locatie was een kasteel. Hier kwamen ze aan en werden ze gevraagd om plaats te nemen en kwamen wij een voor een aan.
Na de plechtigheid kon iedereen ons feliciteren en hebben we hier taart gegeten.
Hierna stapte wij ook de bus in om er vanaf hier samen een feestje van te maken en naar onze 2e locatie te gaan.
Hier kwamen we aan in een oude fabriekshal. Waar we een heerlijk een diner hebben gehad. En werden toegesproken door onze familie.
Op naar de bus weer voor onze eind bestemming. Een discotheek. Totaal weer anders.
Nu in de volgende post onze zoete foto's!!