Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

CharmingS schreef:Pff er is volgens mij nog niemand dood gegaan van een beetje laxeermiddel, je kan het zelfs in de supermarkt halen, en je hebt zelfs laxeermiddelen op natuurlijke basis.. Dus gewoon lekker er doorheen doen, inclusief een volle lepel sambal zodat hij daarna feest heeft op het toilet, moet hij maar lekker met zijn poten van je spullen afblijven. Als ik in die situatie had gezeten had ik dat wel gedaan, je moet je veilig voelen in je huis en alleen de gedachte al om je spullen achter slot en grendel te moeten doen in je eigen huis, is al niet goed.. Je kan ook een cake bakken en daar een beetje hondenpoep doorheen mixen.. Zou daarna alleen alle spullen die je hebt gebruikt om het te maken weg gooien haha
Of een simpele koelbox op je kamer neerzetten?
MarlindeRooz schreef:Ik ga niemand vergiftigen, tenzij er weer wat verdwijnt of mijn sloten worden gesloopt.
Koelkast en vriezer hebben best wel dikke deuren waardoor je niet zo makkelijk er een slot op kan zetten. Dus dat is nog even lastig. En ben er vrij zeker van dat hij geen aangifte gaat doen. Deed hij ook niet toen hij "zomaar" in elkaar geschopt werd toen hij over straat liep. Zomaar he.![]()
Maar heb zojuist mijn bestek geteld, het zijn 3 sets van elk dus moet er 18 hebben van alles... Wat bizar veel bestek is maar... (https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70014999/)
Ik heb nog:
16 grote lepels
16 kleine lepels (thee lepels)
10 messen
5 vorken
En heb niet zo heel lang geleden, denk een paar maand weer een set gekocht want toen had ik nog maar 2 vorken. En zag hem laatst eten met HETZELFDE bestek.![]()
Ik accepteer 5 vorken dan maar, want als ik weer nieuwe koop heb ik 24 lepels.![]()
En zijn vriendin vertelt dat zij echt niet gaat afwassen als hij iets weken laat staan, dus ze gooit steeds vuile vaat weg. Dus tja, dan heeft hij niks meer en dan pakt hij maar "nieuwe".
eclair98 schreef:Ik zat nog te denken, misschien kan je vleeswaren verpakken in verpakkingen van vegatarische dingen? Dat je het doosje ervan bewaard en dan het vlees er in stopt?