Amyy_ schreef:Op het moment ben ik ook aan het overwegen om over te stappen naar private lease. Steeds heb ik net een beetje spaargeld opgebouwd, gaat mijn oude barrel weer stuk, waardoor ik van dat beetje opgebouwde spaargeld een nieuw oud barrel moet kopen.
Vervolgens ben ik dan minimaal 3 tot 5 maanden bezig met de 'schade' op mijn bankrekening te herstellen, kan ik een paar maandjes zorgeloos rijden en weer wat spaargeld opbouwen.
Dan komt die enge APK weer, en keurt mijn nieuwe oude barrel af, waardoor ik opnieuw een niet oud barrel moet kopen.
Er komt steeds geen einde aan dit cirkeltje. En nu zit ik met een auto waarbij de binnenspiegel er opnieuw afgevallen is, nadat deze 2 maanden geleden gemaakt is, een lamme ruitenwisser en vage geluiden die ik voor mijn eigen rust negeer...
Vind het maar een lastig verhaal... Die auto's
Dit is zó herkenbaar! Hierom overweeg ik ook private lease, ik heb voor mijn huidige tweedehands al zo veel kosten gemaakt dat mijn spaartegoeden in de buurt van Nibud-afgekeurd komen. En ik wil echt een potje voor de paarden houden. Ik rij nu een zware diesel om de trailer te kunnen trekken, die luxe gaat dan drie jaar van de baan, maar het idee dat ik voor het geld wat ik nu aan wegenbelasting en verzekering betaal een koekblik kan rijden voor naar m’n werk en alle onderhoudskosten eens even richting spaarrekening kan dirigeren trekt enorm.