joyce_eddy schreef:Had weer een bestelling binnen.
Netjes alles geleverd.
Iemand heeft mijn code gebruikt maar ik zie nu niet meer wie.. ook prima wegens de privacy..
Denk niet dat dat nieuw is hoor, dat je het niet ziet. Het hangt er vanaf of degene eerst zijn gegevens invult en daarná jouw code of eerst je code terwijl zijn gegevens verder nog niet ingevuld zijn. Ik heb al die tijd al afwisselend met en zonder naam meldingen gehad en met een keer checken leek dit de 'oorzaak' te zijn.
Hier gaat het niet geweldig met Stockon. Ik zou 28 december een levering krijgen, kom ik er 1,5 uur voor de deadline achter dat er dingen uitgehaald waren (ze hadden wel gemaild maar pas ergens die middag ja ik zit niet elke minuut in mijn mail) en heb hem toen geannuleerd omdat ik geen zin meer had om na te denken wat ik dan wel wilde maar ook niet onder de 25 euro wilde komen natuurlijk.
Met die ervaring gisteren even goed opgelet en 's middags de levering van vandaag gecheckt, maar goed ook want dit keer bleek mijn kaas uit het assortiment te zijn gegaan (grrrrrrrom) wat een flink gat sloeg in het 25 euro geheel. En dit keer zonder mail. Wederom netjes te woord gestaan, maar vervelend is het wel. Bestelling aangevuld tot opnieuw 25 euro en hem scherp in de gaten gehouden tot 10 minuten voor deadline, alles oke.
Ongeveer kwart voor 19 zie ik de melding dat ze mijn boodschappen aan het inpakken zijn, ik open de app om te kijken of alles nog klopt en... zie nergens meer mijn bestelling. Meteen contact gezocht. Goh ja heel gek, ik zie hem hier nog wel, maar dit hoort niet inderdaad. Ik denk dat ie in behandeling is, we wachten het even af maar ik hou het in de gaten. Vanmorgen half 11, niets meer gehoord en de gebruikelijke 'je boodschappen zijn onderweg' mail bleef uit. Opnieuw contact gezoch. Ja ze wilden mij net benaderen, helaas wel met slecht nieuws, de bestelling was toch niet goed doorgekomen, blijven hangen in het systeem en lag nu dus niet bij het distributiecentrum. Oftewel ze willen nu morgen komen. Wel kosteloos een tijdvak kunnen aanwijzen omdat ik niet de hele avond thuis ben waarschijnlijk én ik krijg Tony's ter compensatie. Dus t is allemaal wel netjes opgepakt hoor, maar pffff, vermoeiend gedoe weer.