Stockon app

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Oscar
Forumcoördinator

Re: Stockon app

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 18:03

Ach ja, kan gebeuren. Zo is het overal weleens wat :)

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 18:11

Heb al contact gehad met de klantenservice. Het was inderdaad met een kortingsbon. Als het goed is krijg ik die gewoon terug in de app.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 18:15

Coconut schreef:
Hier hetzelfde. Ook een bestelling gedaan, van de 14 producten maar 4 gekregen. De rest was niet op voorraad :=

Zo dat ze je dan zeggen dat het later komt.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 18:30

Wat handig deze app! De appie bezorgt hier helaas niet. Dus wie weet is dit wat. MOet ik nog gaan kiezen uit al jullie codes :+

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 18:58

Er zijn inderdaad aardig wat codes :))

Ik ben nu super benieuwd of mijn bestelling compleet is en hij mag wel opschieten ook want ik heb gigantisch veel zin in iets wat in dat pakket zit :')

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 19:08

Kattenvoer, Roos? :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 19:11

Ja, ik heb zo nu en dan rare eetgewoontes en als ik op stockon bestel dan ziet niemand me in de winkel ermee. :')

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 20:53

Oscar schreef:
Kattenvoer, Roos? :D

_O- _O- _O- _O-

miccamaaike schreef:
Wat handig deze app! De appie bezorgt hier helaas niet. Dus wie weet is dit wat. MOet ik nog gaan kiezen uit al jullie codes :+

Om je keuze iets makkelijker te maken, ik heb inmiddels die van Roosch in mijn onderschrift staan omdat ik zelf heel veel tegoed heb en zij niks of bijna niks dus gun het haar even meer dan mezelf nu. Scheelt weer 1 bokker om uit te kiezen :))

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-18 13:20

Dan heb jij er waarschijnlijk wel heeeeeeel veel alwiene! Ik heb ook een aantal collega,s andere codes gegeven. Heb nog wel een paar keer bestellen erop staan.

Maar het is een fijn uitgangspunt om af en toe wat met flinke korting te kunnen bestellen. Heb maar de laatste bestelling gedaan voor dit jaar en die komt morgen binnen!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 14:14

Ik kan zelf nog een half jaartje door met wekelijks bestellen :+

Ja ze had gerust wat van mijn tegoed mogen hebben maar is niet overdraagbaar he. Dus vandaar dat ik het nu zo probeer met haar code in mijn onderschrift.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-18 15:50

Alwiene schreef:
Ik kan zelf nog een half jaartje door met wekelijks bestellen :+

Ja ze had gerust wat van mijn tegoed mogen hebben maar is niet overdraagbaar he. Dus vandaar dat ik het nu zo probeer met haar code in mijn onderschrift.

Fijn hoor dat je zoveel codes hebt!
Ik heb er nog een stuk of 7. Ook fijn.
Helaas idd niet overdraagbaar. Ik heb mijn Kennissen ook andere codes gegeven van mensen die ook bijna niks hebben

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 15:57

Op de een of andere manier gaat het bij mij niet zo snel! :)) Super lief van Alwiene dus!

Gisteren contact gehad met de chat. Ging soepel!

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-19 13:59

Had weer een bestelling binnen.
Netjes alles geleverd.
Iemand heeft mijn code gebruikt maar ik zie nu niet meer wie.. ook prima wegens de privacy..

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 14:52

joyce_eddy schreef:
Had weer een bestelling binnen.
Netjes alles geleverd.
Iemand heeft mijn code gebruikt maar ik zie nu niet meer wie.. ook prima wegens de privacy..

Denk niet dat dat nieuw is hoor, dat je het niet ziet. Het hangt er vanaf of degene eerst zijn gegevens invult en daarná jouw code of eerst je code terwijl zijn gegevens verder nog niet ingevuld zijn. Ik heb al die tijd al afwisselend met en zonder naam meldingen gehad en met een keer checken leek dit de 'oorzaak' te zijn.

Hier gaat het niet geweldig met Stockon. Ik zou 28 december een levering krijgen, kom ik er 1,5 uur voor de deadline achter dat er dingen uitgehaald waren (ze hadden wel gemaild maar pas ergens die middag ja ik zit niet elke minuut in mijn mail) en heb hem toen geannuleerd omdat ik geen zin meer had om na te denken wat ik dan wel wilde maar ook niet onder de 25 euro wilde komen natuurlijk.

Met die ervaring gisteren even goed opgelet en 's middags de levering van vandaag gecheckt, maar goed ook want dit keer bleek mijn kaas uit het assortiment te zijn gegaan (grrrrrrrom) wat een flink gat sloeg in het 25 euro geheel. En dit keer zonder mail. Wederom netjes te woord gestaan, maar vervelend is het wel. Bestelling aangevuld tot opnieuw 25 euro en hem scherp in de gaten gehouden tot 10 minuten voor deadline, alles oke.

Ongeveer kwart voor 19 zie ik de melding dat ze mijn boodschappen aan het inpakken zijn, ik open de app om te kijken of alles nog klopt en... zie nergens meer mijn bestelling. Meteen contact gezocht. Goh ja heel gek, ik zie hem hier nog wel, maar dit hoort niet inderdaad. Ik denk dat ie in behandeling is, we wachten het even af maar ik hou het in de gaten. Vanmorgen half 11, niets meer gehoord en de gebruikelijke 'je boodschappen zijn onderweg' mail bleef uit. Opnieuw contact gezoch. Ja ze wilden mij net benaderen, helaas wel met slecht nieuws, de bestelling was toch niet goed doorgekomen, blijven hangen in het systeem en lag nu dus niet bij het distributiecentrum. Oftewel ze willen nu morgen komen. Wel kosteloos een tijdvak kunnen aanwijzen omdat ik niet de hele avond thuis ben waarschijnlijk én ik krijg Tony's ter compensatie. Dus t is allemaal wel netjes opgepakt hoor, maar pffff, vermoeiend gedoe weer.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-19 11:04

Jeej dat is idd apart alwiene...wel netjes dat ze zo oplossen. Ben benieuwd of je dan vandaag alles gaan krijgen..

En ik heb zelf alleen nog maar gezien wie mijn code heeft gebruikt.. dus dat ik dat niet zag was nieuw voor mij.. ( wat zeker geen probleem is hoor)

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 21:32

Ik heb nu wel de melding gekregen dat mijn tegoed verloopt! (Eind van de maand..)

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-19 21:34

Is dat tenzij je besteld of verloopt het zo wie zo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 21:39

Dan weer wat bestellen Sani!

Bij mij komen ze vandaag boodschappen brengen. ben benieuwd hoe laat.

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 20:35

Had een bestelling voor donderdag 20 dec, toen was er alleen een “gekoeld” doosje met 1 stuk kaas geleverd, uur later dan het tijdvak dus stond bij de buren. Buurman was zeer verbaasd dat er een stuk kaas werd afgeleverd.
Bericht van Stockon “is wat mis gegaan bij TNT, rest komt morgen, zelfde tijdvak” alsof ik dan wel thuis zou zijn :?
Toen kreeg ik de volgende dag een sms van PostNL om 21u “uw bezorging is afgeleverd, bij de buren, 1 box” (weer uur later dan tijdvak) en was 5 min later wel thuis, bij beide buren aangebeld, niks ontvangen.. ook geen briefje in de bus.
PostNL gebeld, Stockon gechat.. waar is die doos?! Vervolgens bleek het terug gestuurd te zijn want er was niemand thuis, ook niet bij de buren (die beide thuis waren). Volgende dag een sms van PostNL dat het tussen 14 & 15u een Stockon pakket geleverd zou worden..
:?
En uiteindelijk zaterdags om 16u was de doos er :+
Was er gelijk helemaal klaar mee.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 20:38

Het is inderdaad met de melding dat ik iets moet bestellen omdat het anders verloopt. (Ik heb alleen niks nodig.. :') )

Eerder heb ik Dolce Gusto koffie besteld, maar die heb ik nog voldoende aanwezig + dat ze alleen bepaalde basissmaken hebben en net niet degene die ik lekker vind/veel drink..

Iemand nog tips voor iets?

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-19 20:46

Toilet pApier, wasmiddelen, keukenrol, zakdoekjes endergelijk...

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 21:27

Ik koop vooral ingeblikte groente.. bonen enzo, die zijn onbeperkt houdbaar :+ En droge bonen/linzen. De zwarte linzen zijn ook nog eens flink afgeprijsd :D
(Risotto)rijst, 2kg, ook altijd fijn om in huis te hebben.. Afbakbroodjes, ook lang houdbaar..
Dat zijn de dingen die ik in mijn favorieten heb staan.
Wasmiddelen vind ik zonde, die zijn zo vaak met 50% korting te koop bij de normale winkels.
Als je in de app zoekt op 'boni' krijg je heel veel goedkopere huismerkproducten te zien.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 22:30

Wat ik koop? Vanalles. Kaas, véél kaas, die Noorder Kwartier is heerlijk en vliegt er hier doorheen haha. Laatste weken koop ik er vaak ook bloemkool en komkommer. Deze keer verse sapjes, kleintjes hagelslag en jam voor in t vakantiehuisje binnenkort. Crackers, chocolade, frisdrank, soepen, sauzen, omdat het handig is voor de vakantie ook wc papier en keukenpapier dit keer (eerstvolgende levering komt dáár namelijk), blikjes groenten, appelmoes, roomboter, aardappel anders, parmezaanse kaas, woksaus, aluminiumfolie en vershoudfolie, etc etc. Gewoon boodschappen dus vooral haha.

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 18:54

Ik heb op voedertijd een topic geopend over ervaringen over Picnic. Ik kreeg toen ook een bericht dat er een topic was over Stockon. Ik had hier nog nooit van gehoord. Ik heb dit topic doorgelezen en het begint heel positief maar nu hoor ik toch ook wel veel negatieve ervaringen.
Ik zal eens in de app gaan kijken. Het grote voordeel voor mij is waarschijnlijk dat deze service nu gelijk zou kunnen starten en bij Picnic sta ik nog op de wachtlijst en ik wilde de service juist nu gebruiken omdat ik al een hele tijd ziek ben en dat boodschappen doen heel vaak niet te doen is.
Maar ik ben maar alleen en eet nu niet zo veel dus het zal voor mij best moeilijk zijn om aan de 25 euro te komen, ik denk max 1 keer in de maand.
Moet ik al gelijk een code kiezen als ik de app installeer?

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 20:29

Er zijn inderdaad wel wat negatieve verhalen de laatste tijd, al moet ik zeggen dat t volgens mij wel altijd netjes wordt opgelost. Ik heb zelf nu 4x besteld en ben super tevreden. Bij mij is er nog niks mis gegaan :) .

Ik weet niet zeker of je de app kunt bekijken zonder account. Als je een account aanmaakt moet je wel direct de code invoeren zoals ik me herinner.

Ik bestel zelf vaak langer houdbare spullen of schoonmaakmiddel om aan de €25.- te komen.