Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Olikea schreef:Nou.. dan heeft het toch voordelen om hier in het Zeeuwse te wonen. Je kunt hier wel binnen een jaar aan een huis komen. Ook particulier onder de huursubsidie grens is het goed te doen.
Ik sta er van te kijken.. 10 jaar. Hier mogen onze vrienden in den Haag wel eens iets aan gaan doen
het is hier mooi en stil en veilig heerlijk om te wonen dus en je zit vlak bij Belgie daantjuhhh schreef:Hier is het heel verschillend.
Mijn ouders waren 12 jaar ingeschreven, ik 2 maand.
Reageerden op de zelfde woning.
Ik was nummer 2 op de lijst, mijn ouders nummer 21.
Ze hadden dat jaar geen punten meer maar waren overgegaan naar loting.
Vet banketstaaf voor mijn ouders.
Het jaar erop hebben ze dat weer aangepast naar punten.
Hebben ze per ongeluk mijn ouders opnieuw ingeschreven waardoor ze geen jaren meer hadden.
Daar heeft mijn vader toen wel even een stokje voor gestoken.
Inmiddels heb ik mijn eigen woning gekocht.
En mijn ouders een seniorenwoning gehuurd. Daar was niet zn lange wachttijd voor.
anjali schreef:daantjuhhh schreef:Hier is het heel verschillend.
Mijn ouders waren 12 jaar ingeschreven, ik 2 maand.
Reageerden op de zelfde woning.
Ik was nummer 2 op de lijst, mijn ouders nummer 21.
Ze hadden dat jaar geen punten meer maar waren overgegaan naar loting.
Vet banketstaaf voor mijn ouders.
Het jaar erop hebben ze dat weer aangepast naar punten.
Hebben ze per ongeluk mijn ouders opnieuw ingeschreven waardoor ze geen jaren meer hadden.
Daar heeft mijn vader toen wel even een stokje voor gestoken.
Inmiddels heb ik mijn eigen woning gekocht.
En mijn ouders een seniorenwoning gehuurd. Daar was niet zn lange wachttijd voor.
Seniorenwoningen gaan inderdaad sneller. Voor "gewone"woningen is in deze regio (Eindhoven) wel een inschrijftijd van zo'n 7 jaar nodig. Ik vind dat wel belachelijk,want je weet toch niet vooruit waar je 7 jaar later zou willen wonen.
), woonkamer, keuken en gang.
zonder inschrijving oid.