Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Helaas een beetje herkenbaar en mijn nachtmerrie geweest ook en nog een beetje. Ik zit nog in huis van ex al drie jaar. En al drie jaar elke mogelijkheid bekeken, sociale dienst, gemeenteteam, politiek enz. Maar helaas ook ik kiep overal tussendoor. Geen huur (sociaal te weinig wachttijd, vrije sector blieft allimentatie niet,) geen koop, geen antikraak ivm honden en handicap, geen urgentie want je hebt dak boven je hoofd.ik kan nog blijven zitten maar voor hoelang gezien de wispelturigheid van ex?
Mijn opties idd illegaal in een stacaravan met adres bij iemand anders of onder een brug.
Helaas, ik kan hopen dat jou oproep effect heeft. Ouders of familie tijdelijk een optie? Hier niet ivm leeftijd paps die dan zijn aow ook zou kwijtraken vanwege mijn leeftijd. En als hij overlijdt mag ik niet blijven wonen in zijn huurhuisje.
Percy schreef:Voor zover ik weet is AOW een vast gegeven in Nederland en kan je dat nooit kwijtraken. Daar heb je voor gewerkt. AOW is een recht wat je hebt opgebouwd en wat niet afhankelijk is van je leef/woonomstandigheden.
Percy schreef:Voor zover ik weet is AOW een vast gegeven in Nederland en kan je dat nooit kwijtraken. Daar heb je voor gewerkt. AOW is een recht wat je hebt opgebouwd en wat niet afhankelijk is van je leef/woonomstandigheden.
Ianthe schreef:Wat iemand al eerder zei zou ik toch echt wel al je berichten, op die van de woning na, op prive gaan zettenVolgens mij kan je al je oude berichten gewoon in 1x aanpassen. Want ik snap wel dat mensen die op jouw fb gaan kijken, die misschien een woning voor je hebben, dan toch maar besluiten om die niet aan te bieden.. Niet iedereen is zo open daarin. Nadat je een woning hebt gevonden kan je het altijd weer terug aanpassen.
Edit: ook je profiel aan de zijkant..even aanpassen dat alleen vrienden al die info zien.
Aan een `badass cuddleslut & kinky tantrica` zou ik ook geen woning verhuren als ik dat zo zou zien staan en dan doorklik naar je werk pagina´s.
GDG schreef:Twiggy2008 schreef:De parken rondom Utrecht zijn niet geschikt voor permanente bewoning. Ik moest destijds echt een gemeente inschrijving hebben. Voor kinderbijslag etc. Zo simpel is het echt niet.
Voor de kinderbijslag kunnen de kinderen gewoon op het adres bij vader ingeschreven worden, dat is het probleem niet.
Nikass schreef:Er zijn al veel goede adviezen gegeven. Ik wil nog wel even ingaan op een bericht aan het begin van het topic, waarin stond dat "ze je kinderen van je afnemen" als je geen woning weet te regelen.
Gelukkig is dat niet zomaar het geval. Als je niets hebt gevonden kun je met kinderen aankloppen bij het Leger des Heils en wordt je opgevangen. Er wordt juist alles aan gedaan om ouders en kinderen niet van elkaar te scheiden.
Verder ben ook ik benieuwd naar de vader in dit verhaal.