Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Persoonlijk zou ik de wc weg laten, en dan kiezen voor een los bad met mooie douche en wastafel met bijpassend meubel. Als dat mogelijk is natuurlijk. Zo heb ik dat ook. Alleen beneden een toilet, en boven een kleine badkamer waar toch alles in past. Er zijn veel huizen met maar een toilet.
Aco schreef:Wij hebben enkel een douche... En wat mis ik een bad!!! Het is een huurappartement en wat verlang ik naar een eigen huisje om meteen een badkamer te verbouwen voor een bad.
Een bad kan zoveel deugt doen als je spierpijn hebt, je grieperig voelt, je een dipje hebt, je het koud hebt,... Nee, voor mij is een bad echt een must om te genieten. Een douche is wel handig voor door de weeks als e weinig tijd hebt
Selka schreef:Maar niemand hier die zijn droomhuis vindt en dan gewoon zelf de badkamer onder handen neemt? Een badkamer is sowieso enorm smaakgevoelig.
bigone schreef:Misschien informeren bij de gemeente, daar liggen alle bouwtekeningen en mocht het een draagmuur zijn, een opening van een meter breed en twee meter hoog zal niet zo'n probleem zijn. Maar op jouw tekening lijkt het alsof het er allemaal wel in past. Hele smalle kast naast het bad voor handdoeken en wastafelmeubel met kast en dan is er ruimte genoeg.
miccamaaike schreef:Ja als het heel oud is, maar als het gewoon prima in orde is en netjes dan worden badkamers echt niet zomaar vervangen. Dat is namelijk best kostbaar.
FatCat schreef:Mijn ervaring is dat huizen met een degelijk (zelfs niet nieuw en modern, gewoon goed) badkamer en keuken sneller verkopen.