_Rosanne_ schreef:Wauw, wat een gave auto's komen hier voorbij zeg! En poeh de peugeot 403 van Willemina_l is echt een plaatje!
En relatief veel volvo's valt me op, leuk allemaal. Ik ben persoonlijk het meest fan van 2cv's, kevers, mini, peugeots en oude volvos.
Wij hebben een Peugeot 304 S cabrio uit 1973
Zie: https://www.cabriocare.nl/wms/fm/userfiles/content/thumb-1600-1600/Peugeot304cabriosofttopSonnenlandA5zwart9.JPG
Een honda ss 50 uit 1973 (ietsjes opgevoed en dus op motorkenteken)
En een knalgele mini uit 1983
Als daily ride hebben we dan nog twee youngtimer volvo's.
Wat voor youngtimers heb je?
)
Zeker een mooie projectje! Ware het niet dat ik nét een nieuwe motor heb gekocht en we de schuur gaan verbouwen.. Even geen geld meer voor 1800jes
Jeej, en mijn vriend heeft min of meer perongeluk laten vallen dat hij zoooo graag in een Ford Mustang wil trouwen (het liefst uit 69' vanwege de achterlichten ofzo??) dus wat dacht ik; ik ga hem verrassen. Na zijn romantische verrassing van het vragen op het strand en sowieso al het liefs wat hij voor mij doet, verdient ie t. Hij verdient de wereld! Maar mijn god wat is het duur om zo'n auto te huren voor alleen foto's en een ritje naar de locatie van 10 minuten... Misschien kennen of weten jullie iemand die zijn auto voor een uur wil verhuren voor een bedrag onder de 300 euro
Want mijn hart is er goed genoeg voor, maar mijn portemonnee stribbelt tegen 
(niet echt de beste foto) rijdt niet.

VW- kever!!! 
.