heb het ook voor onze trailertrekker.Blijf bij mijn eerdere uitspraak. Rwd is het best als bewuste keuze
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Qimm schreef:Wil je stabiliteit op elk wegdek, neem awdheb het ook voor onze trailertrekker.
Blijf bij mijn eerdere uitspraak. Rwd is het best als bewuste keuze
Huertecilla schreef:poes schreef:De gemiddelde chauffeur zal bij een 116 niet eens ooit het verschil voelen volgens mij.
![]()
![]()
Je begrijpt dat dit de grootst mogelijke belediging aan het adres van BMW is?!
Een ieder met Freude am fahren zal dit![]()
Het verschil van achterwielaandrijving is juist dé grote toegevoegde waarde, hét usp, de identiteit van het merk BMW.
Misschien een nieuw verkoopargument voor BMW; ´De 116; achterwielaandrijving voor vrouwen´.
Oh, en nee ik ben geen vrouwenhater![]()
Dit onderwerp doet me heel sterk denken aan een chaotische familie met drukke kinderen die advies vroeg over welke hond te kopen. Ze vonden een Tervuerense herder zo mooi.
Ze ware het beste af met een langharige cavia, maar goed. Ik uitgelegd waarom geen ...
Niets meer van gehoord tot 18 maanden later. Of ik kon helpen met de volstrekt onhandelbare Tervuerense reu die beet.
Nu maar hopen dat de TS niet over 18 maanden een topic opent over een ongeluk met haar 116 op een natte busroute.
Hier een video van een 1 serie dieseltje
https://www.youtube.com/watch?v=2_jAQs67YGk
Oh neeeeee; die GT86 met Cosworth compressorkit staat nog stééds te koop.