Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stamper schreef:MizzMontana schreef:Scoupy is gelukt om aan te melden via de website, zonder de app
Hoe vaak loont het om hier op te kijken? Zijn er dagelijks nieuwe aanbiedingen? Of wekelijks?
Je krijgt mail. Of als je de app hebt krijg je vanzelf een melding.
_kimm schreef:Stamper schreef:Is het water wat?
Ik heb het nog niet geproefd. Gaat denk ik van het weekend open. Zal als ik eraan denk even laten weten wat ik er van vind.
knabbelgirl schreef:Als je helemaal naar beneden scrolt bij de aanbieding zie je ook altijd alle supermarkten opgenoemd waar je het kan/mag (welke van de 2 het is weet ik niet) doen, maar Lidl en consorten heb ik nog niet voorbij zien komen?
welmoed__ schreef:Voor de mensen die nu al een paar keer heen en weer zijn gegaan voor bepaalde producten, ik hoop dat jullie dit op de fiets deden, want anders ben je het voordeel aan benzine alweer kwijt.
Stamper schreef:Vond het raar dat de chips enkel op de spicy tomato is... zijn 3 smaken te verkrijgen hier.
Alwiene schreef:Stamper schreef:Vond het raar dat de chips enkel op de spicy tomato is... zijn 3 smaken te verkrijgen hier.
Er zijn zat smaken oven baked, maar dit gaat om de FUSIONS, en die is er toch echt maar in 1 smaak![]()
En wat dat rijden betreft, ik moet vaak toch in de winkels zijn, maar dat ritje wat ik nu gemaakt heb ervoor: ik rij 1 op 25 diesel of goedkoper, tegen de huidige dieselprijzen kost het ritje me 70 cent (voor een retour). Laat ik het 3 keer gemaakt hebben is het 2,10. Er is op dit moment 14 euro van Scoupy onderweg en moet nog een zooi indienen ook. Echt op 1 pak wc papier heb ik dat bij wijze van al terug verdiend.
Als je een zuipende benzineauto hebt en veel km's moet maken voor weinig spullen is het idd een beetje penny wise pound foolish.
ClaudiaHS schreef:Cheeseslippers? Sannert![]()
Ik scan nooit de artikelen.
Foto van de bon en hoppa indienen