Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik woon in een heel rustig dorp en betaal me scheel aan huur maar de buurman verpest mijn woongenot. Het vervelende is ook dat hij de enige is in de buurt die geluid maakt, daarom stoort het. Als het algemeen geroezemoes is en normale woongeluiden dan is er niks aan de hand, maar stilte in de rest van de straat en herrie onder mijn slaapkamerraam kan ik ook niet waarderen. Ik slaap dus vaak met het raam dicht en..... ik sta inmiddels ingeschreven voor een andere huurwoning. lieveli schreef:MarjanB schreef:Oh nee absoluut niet, dat is het laatste wat ik wil, daarom is m'n vriend ook bij hem langsgegaan en niet ik. Wil juist geen gedoe maar wil ook niet dat ik bang moet zijn of ik wel kan slapen..
Herkenbaar, mijn man is de conflictvermijder van ons 2Maar inderdaad oordopjes, ik heb hele fijne die wel het gesnurk maar niet de wekker blokkeren. Via bol.com en ze zitten fijn!
tiwi1969 schreef:Ik vind dit een hele legitieme klacht.
De buurman kan wel zeggen dat ze zachtjes doen, maar gezien de activiteiten zullen ze op het heetst van de strijd echt niet doorhebben hoeveel geluid ze produceren.
Bovendien zijn dit soort geluiden behoorlijk gênant. Ik zou echt niet van mijn buren willen weten, wanneer, hoe vaak en hoe lang. Yak!
Probeer eens met buurman en vriendin te praten en dan het beestje bij zijn naam te noemen.
Bloodymary schreef:tiwi1969 schreef:Ik vind dit een hele legitieme klacht.
De buurman kan wel zeggen dat ze zachtjes doen, maar gezien de activiteiten zullen ze op het heetst van de strijd echt niet doorhebben hoeveel geluid ze produceren.
Bovendien zijn dit soort geluiden behoorlijk gênant. Ik zou echt niet van mijn buren willen weten, wanneer, hoe vaak en hoe lang. Yak!
Probeer eens met buurman en vriendin te praten en dan het beestje bij zijn naam te noemen.
Eh... er is toch geen sprake van sex? Ze zijn gewoon aan het praten....

dan wil ik met een luchtbuks aan de gang, stinkbommen, bankjes onder het pek gooien en noem maar op.
callum schreef:Welke zijn dat? Ben ik erf benieuwd naar heb ook oordopjes maar bevallen niet super en op maat laten maken is bet duur
en de trein allemaal niet meer
Cinnepin schreef:Tuurlijk mag die meneer genieten van zijn jacuzzi. Maar midden in de nacht in een woonwijk vind ik wel te ver gaan hoor. Je hoort rekening te houden met je buren! Niet iedereen heeft vakantie. Het is geven en nemen, maar dat geldt ook voor de buurman. Die kan na 12 uur best even dimmen in de tuin! Het is niet raar dat mensen willen slapen s'nachts en daar dien je rekening mee te houden.
Bloodymary schreef:tiwi1969 schreef:Ik vind dit een hele legitieme klacht.
Eh... er is toch geen sprake van sex? Ze zijn gewoon aan het praten....