heb twee haken. Indeling was eerder anders. Door houtkachel is er een tweede opgehangen. Heerlijk al een dutje gedaan.
Deze hangstoel is van luilak. Komen ook de hangmatten vandaan. Wat duurder maar goede kwaliteit.
https://www.luilak.nl

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heb twee haken. Indeling was eerder anders. Door houtkachel is er een tweede opgehangen. Heerlijk al een dutje gedaan.

middagslaapje heeft geholpen. Omdat door hoosbuien de grond vrij zacht was geworden gebruik gemaakt om bij tuinhuisje de boel om te spitten en te vlakken. Zou eigenlijk morgen vroeg bestratingszand ophalen maar dat lijkt niet meer nodig. En ik heb zo lijkt ook tegels genoeg liggen. Heb wel eea onder half afgebroken vlonder moeten loswrikken en stutten maar hee morgen doe ik helemaal niks behalve honden lang uitlaten in de sauna ontspannen en misschien s avonds een pontfeestje meepikken. Zondag is er weer een dag.
de bestrating voor tuinhuisje fundering ligt.echt net op,tijd omdat het nunweer regent stevig
heb rondom 20 cm over nu als het goed is en de maten op pakket van huisje kloppen. Zou wat ik zo gemeten heb met een plank vlak genoeg moeten zijn ook.iets twijfel over de tegels rechts achter in de hoek maar die is gemakkelijk te corrigeren. Als huisje staat kan ik rondom nog voorkomen dat de boel gaat schuiven door er een soort van opsluitband te plaatsen heb genoeg halve tegels daarvoor. 

. En naar huis domweg een afslagje gemist in de binnenlanden en kwam helemaal vrkeerd terecht. Dan maar via een goede vriend gereden voor een pitsstop, koffie, afgooien van wat gladiolen en daar meteen wat bodembedekkers meegenomen. Groen wit met een rode rand. En drie zaaddozen van iets dat ik ken als parkietenplant. En meteen mijn palingen meegenomen die daar waren blijven liggen.
dus het is niet mee vanzelf sprekend dat we dit doen.
maar tuinhuisje samen doen gaat zeker lukken. Hij blij dat hij kan helpen en ik blij met de hulp. Wat er woensdag ook uitkomt na de operatie morgen nemen ze ons niet meer af.

)

oeps wat blijkt zit aan uit knopje onder de kappen. Alleen geen gebruiksaanwijzing dus stonden ze allemaal netjes uit.
deze set was een testset omdat ik moeilijk kon inschatten doe ze zouden verlichten. Maar voor 6 euro per twee nog wel te doen.

karuna schreef:Niet helemaal helaas, ben om 2100 gestopt helemaal gesloopt te moe om te eten ook. Waren om 1000 begonnen met alles bij elkaar een uurtje rust. Paps is om 1900 naar huis gegaan. Honden uitgelaten net. Wat gedronken paar tomaatjes en perenijsje op. Net klaar met douchen. Ga nu havermout maken. Morgen verder met hulp ook voor afvoer van snoeispul en weghalen van stronken ed.
Volgt meer verslag ook en fotos. Nu echt te moe
pijnstilling en aanpassen maar vandaag. Balen maar niks aan te doen en na vandaag paar dagen rust.

en operatie van paps is goed gegaan blijkt alleenafwachten of het geholpen heeft.onverwachts ruggenprik ipv narcose
De helft van de tuin is nu bijna klaar. Afwerken zoals bestrating herstellen rond tuinhuis aan andere kant ligt nog materiaal maar het is nu wel duidelijk hoe en wat. De stenen rond de boom komen uit een voormalig vijvertje. Dat is die ovale iets verhoogde bak. Heb besloten die niet te slopen. Stenen zitten muurvast. De munt die er stond is tijdelijk in de pot gezet. Extra grond erin en deze plantjes mogen nu groeien. Worden tussen 20 en 70 cm hoog. Kom nog snippers te kort wil nog twee zakken kopen al kan ik daar niet afmaken ivm materiaal en bestrsting die moet worden aangepast. Maar met die twee zakken kan nieuwe tuinset in elkaar en naar buiten.

maar zit moeizaam te scheppen.
die vanmiddag kwam aan waaien om te helpen. 
) 
Dorien66 schreef:Je vordert goed zeg! Petje af.
Vergis je overigens niet in munt, zodra je dat in de volle grond zet gaat het woekeren met hoofdletters
bak waar ze nu inzitten of hooguit een maatje groter. Anders is het een twee veel.
zelfs betalende mensen vinden is moeilijk. Of ze willen water niet over of ze vinden het te ver enz. Middelbare school is er niet en ook weinig scholieren.