Dankjewel allemaal! Ik kan echt niet wachten totdat het klaar is!
Gisteren zag ik dit en toen moest ik het gewoon kopen dus heb ik het gekocht
Kaaaren
Geplaatst: 02-10-17 12:56
Hoe gaat het met je kamertje?
_mjwb
Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-17 14:10
Dat is momenteel op stop gezet want niemand wilt met mij boekenkasten gaan halen bij de Ikea Hopelijk dat iemand met mij wilt gaan in de herfstvakantie want dan kan ik alles gaan inrichten. Ik heb ondertussen weer een stuk of 10 boeken erbij gekocht
Anoniem
Geplaatst: 02-10-17 14:12
Die kasten zijn ook zo lang.. ik moest toen ook iemand regelen met een bus of een trekhaak voor zo'n IKEA aanhanger of zelf een bus huren.. ik hbe geen trekhaak
Uitiendelijk is mijn vader meegegaan met zijn trekhaak.
Je kan ook online bestellen bij Ikea, ik heb zelf gister 2 kleine kastjes bij Ikea besteld.
_mjwb
Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-18 17:03
Het heeft heeeeeel lang geduurd maar ik heb een boekenkast! Ik moet hem wel nog helemaal inrichten, maar hij is in ieder geval al helemaal in elkaar .
Edit: Iemand suggesties voor YA boeken? Ik moet echt heel veel boeken gaan kopen
Judass
Geplaatst: 14-01-18 17:27
Heb je al wat boeken van Cassandra Clare gelezen? De shadowhunter series Hele toffe boeken, en je bent een tijdje zoet want het zijn er een hoop
Ze heeft ook een aantal mooie edities, om mee te pronken in je boekenkast .
_mjwb
Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-18 17:38
Ja die heb ik allemaal! Ik heb de nieuwste hard covers in het Engels, paperbacks in het Nederlands en een box in het Engels . Ik ben zo verslaafd aan al haar boeken!
Boeken van Karin Slaughter, Karen Rose en Tess Gerritsen?
jesss_amigo
Geplaatst: 15-01-18 20:42
Selina schreef:
Maze runner? Zijn 5 boeken van.
Succes met inrichten!
5? dan mis ik er dus nog een??
De boeken serie van de The hunger games misschien nog? Divergent al genoemd zie ik
Selina
Geplaatst: 15-01-18 21:57
jesss_amigo schreef:
Selina schreef:
Maze runner? Zijn 5 boeken van.
Succes met inrichten!
5? dan mis ik er dus nog een??
De boeken serie van de The hunger games misschien nog? Divergent al genoemd zie ik
Ja je hebt de trilogie en dan nog 2 prequels, de virus code en de moordopdracht.
_mjwb
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-18 22:43
Dankjewel voor de reacties! De meeste heb ik al, maar van sommige heb ik nog nooit gehoord. Aanstaande zaterdag ga ik naar Amsterdam om boeken te shoppen
De volgende tas met boeken staat al klaar om mee te nemen naar mijn vriend zijn huis:
Nu passen mijn boeken thuis weer in mijn boekenkast ipv dat alles in stapels op de grond ligt
Eind januari is het boekenfestijn in Rotterdam, ook een goede plek om boeken te scoren!
Ik raad aan: John Green Steven Chbosky (the perks of being a wallflower) Jennifer Niven (Holding up the universe / the brightest place) Andy Weir (The Martian / Artemis) Rainbow Rowell James Frey (Endgame serie)
En natuurlijk de 'standaard' young adult series: Harry Potter, Divergent, Hunger Games, Maze Runner, Mortal instruments, Percy Jackson. Veel leesplezier!