MacBook

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Carol_Beer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-17 11:35

liedje89 schreef:
Mijn macbook pro (zo'n grijze) uit 2011 (of 2012 ik weet het eigenlijk niet) draait opzich nog als een zonnetje en heeft ook nog allerlei poorten en een cd speler. De meesten gebruik ik niet zoveel eigenlijk alleen een usb poort voor mijn (draadloze) muis of een externe harde schijf.
Persoonlijk zou ik als je graag een macbook wilt uit een van die jaren wel een via leapp oid kopen omdat het gewoon fijn is als er dan garantie op zit, want ze zijn best heel degelijk maar als je iemand treft die ermee gesmeten heeft dan denk ik niet dat welke laptop dan ook nog blijft functioneren.

Overgens lijkt het me gewoon logisch dat bedrijven die technologie willen verkopen steeds nieuwe dingen bedenken om te concureren met andere bedrijven die technologie willen verkopen. Dingen die beter, sneller of leuker zijn, je kan immers maar in beperkte mate 20 jaar dezelfde laptop verkopen, zeker als ze zo degelijk zijn als een macbook want dan duurt het 10 jaar voor je een nieuwe nodig hebt :Y)

Ik heb trouwens wel een virusscanner op mijn mac, maar ik merk daar kwa prestaties echt niet zoveel van hoor?

Ligt er denk ik ook aan wat voor een virusscanner je hebt. Mijn vader heeft een hele zware, waardoor zijn computer ook een stuk slomer is.