Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Romeo2007 schreef:Ik weet niet of ik die heb...
Edit: die heb ik niet..

Kaitlyn schreef:Snel lid worden van de rechtsbijstand
bigone schreef:Bovag garage moet zich aan de regels houden, product is niet zoals het gekocht is. Ze lossen de klacht niet op dus sta je heel sterk. Niets van die praatjes aantrekken en gewoon het totale aankoopbedrag terug eisen. Eigenlijk nu nog bellen en zeggen dat je helemaal niet van plan bent om minder terug te krijgen voor iets wat al die tijd bij hun heeft gestaan en geen kilometers heeft gemaakt. En volledige bedrag terug anders ga je er werk van maken.
bigone schreef:Bovag garage moet zich aan de regels houden, product is niet zoals het gekocht is. Ze lossen de klacht niet op dus sta je heel sterk. Niets van die praatjes aantrekken en gewoon het totale aankoopbedrag terug eisen. Eigenlijk nu nog bellen en zeggen dat je helemaal niet van plan bent om minder terug te krijgen voor iets wat al die tijd bij hun heeft gestaan en geen kilometers heeft gemaakt. En volledige bedrag terug anders ga je er werk van maken.
AnnaB schreef:bigone schreef:Bovag garage moet zich aan de regels houden, product is niet zoals het gekocht is. Ze lossen de klacht niet op dus sta je heel sterk. Niets van die praatjes aantrekken en gewoon het totale aankoopbedrag terug eisen. Eigenlijk nu nog bellen en zeggen dat je helemaal niet van plan bent om minder terug te krijgen voor iets wat al die tijd bij hun heeft gestaan en geen kilometers heeft gemaakt. En volledige bedrag terug anders ga je er werk van maken.
Als advocaat van de duivel: TS kan toch helemaal niet aantonen dat de auto destijds deze defecten niet had. (Dit kan ik me herinneren, maar misschien verwar ik dit topic met een ander topic). Dan is het haar woord tegen de zijne en is het niet zo vanzelfsprekend dat TS wint.