De perfecte manier om...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: De perfecte manier om...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 11:22

Sodeknetter, wat een onzin topic is dit zeg. 8)7

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 11:32

Och jeetje mensen... als iemand zin heeft om te doen wat "wij" allemaal wel eens een keer roepen ( ik gooi dat ding uit het raam !! ).
Het is aan de ts wat ze ermee wil doen en aan niemand anders, vind je het geen leuk idee/topic dan reageer je toch niet of op een normale manier ?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 11:47

Dat is het hele punt. De een vindt het milieugebeuren gezeik, de ander vindt het bullshit om een telefoon zo om zeep te helpen als je er een ander blij mee kunt maken. En daarom vind ik het een belachelijk topic. Dit kun je verwachten op bokt.

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 11:50

Maar leef en laat leven is dan een mooi motto toch ;)
Een andere optie geven is niks mis mee maar als duidelijk is dat de ts toch haar eigen idee graag wil doen is dat toch ook prima. Niemand wordt verplicht op dit topic te klikken ;)

TS het filmen ervan klinkt wel hilarisch :))

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-17 11:53

Zoveel mensen zoveel meningen.

Iedereen is vrij om zijn mening te vormen over dit topic. Maar ik doe toch wat ik wil. :')

elinedeau95

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 11:56

Andere tip: Als je niet kan kiezen welke dood je telefoon moet hebben zou ik voor een combinatie gaan!

Zoals brandend van een gebouw af gooien }>

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 12:02

Dat er 1 of 2 x geopperd wordt om de telefoon weg te geven, doneren etc. is ook prima. TS wil er niet aan ook prima. Maar het wordt gewoon ronduit irritant als het 5 tot 10 x herhaald moet worden, er hele essay's geschreven worden met het hoe en het waarom en dan zijn mensen ook nog beledigd als er niet op gereageerd wordt.

Mensen ga een hobby zoeken. Er zijn zoveel topics die je als onzin kunt bestempelen, als je daar allemaal in moet gaan klagen dat je het onzin vindt daar heb je een dagtaak aan. Negeer het topic dan en ga wat nuttigs met je leven doen i.p.v. moeder Theresa uithangen in een topic wat gewoon grappig bedoeld is.

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 12:05

Camera goed? Heel handig om je eigen rijden te filmen. Op een springstaander zetten of met een statiefje op de bakrand oid. Valt ie in de modder en gaat er daarna een paard op staan geen man overboord. Zou met een nieuwe eifoon 7 toch beetje zonde zijn ;)

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-17 12:18

Nee, de camera is ook stuk toevallig. :+

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 12:48

Ga hem gewoon ontleden. Iedereen is vast wel benieuwd naar een openratie van een telefoon!

Lisa_WB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 12:51

Ik heb mijn oude iPod Touch ( overleden aan waterschade ) helemaal uit elkaar gehaald, vond het best wel interessant om te zien wat er nou eigenlijk allemaal in zat :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-17 13:03

miss_lizje schreef:
Ga hem gewoon ontleden. Iedereen is vast wel benieuwd naar een openratie van een telefoon!

Dat is ook best nog een leuk idee. :D

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 13:23

Ach, een telefoon is er zo duur als je zelf wilt uitgeven hoor..
Voor 30 euro heb je een mooie Nokia!

Om dan te zeggen: geef hem aan iemand die minder te besteden heeft: Wat heeft iemand die geen geld heeft om een telefoon te kopen aan de telefoon zonder dat er iets van een abbonement of prepaid kaart bij zit? Die persoon heeft dan ook geen geld om eventueel maandelijks met 10 euro op te waarderen. Even 3 maandjes een 10'tje opzij en je hebt een telefoon!

Niet zo muggenziften hoor.. Ik doneer liever centjes aan onderzoeken naar kanker ofzo dan dat ik geld (of een telefoon) doneer aan mensen die 'minder te besteden hebben'.
Ik heb ook minder te besteden, werk +40 uur per week, woon op mijzelf maar omdat ik stage loop krijg ik minder geld, en krijg helaas ook geen centjes gedoneerd..

Over 2 weken kan ik meer werken voor fatsoenlijk geld! Ik vind dat: 'minder te besteden' altijd zo dubbel...

TS, gewoon lekker zelf doen met die telefoon wat jij wilt. Het is tenslotte jou eigendom dus niemand kan je vertellen wat je er wel of niet mee mag doen..
Je kan het ding ook aan gort helpen en vervolgens als nog netjes wegbrengen om te recyclen of iets dergelijks. Kan je hem mooi aan zijn eind brengen en je bent bezig met het milieu. Weer een telefoon minder. :+

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 19:39

Ik heb mijn oude Wiko met hetzelfde geheugenprobleem aan mijn minderbedeelde zus gegeven.. Nou die wordt ECHT niet blij van zo'n afthans rotding die NIKS wil uitvoeren omdat het geheugen vol zit. Op een gegeven moment werd het zo gek dat hij de instellingen niet eens meer kon openen om geheugen vrij te maken. :roll: Als je minderbedeelden iets wil geven, geef ze dan iets wat het tenminste normaal doet.

Ontopic: Ik zou hem idd ontleden! Wel eerst de batterij eruit, en dan lekker van binnenuit slopen! Leer je ook meteen wat van haha.

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 19:53

Oh de experia m4 aqua, wat een onding is dat, ik heb m een week in gebruik gehad en toen weer heeel snel doorverkocht...
Heb nu een xperia z5 compact, hemels ding.

Wil je jouw m4 aqua ook nog even een trap nageven van mij? Als wraak op zijn mede m4 aqua die mij zo geteisterd heeft }:)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-17 20:02

Komt voor elkaar. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 20:24

Mondy schreef:
Maar leef en laat leven is dan een mooi motto toch ;)
Een andere optie geven is niks mis mee maar als duidelijk is dat de ts toch haar eigen idee graag wil doen is dat toch ook prima. Niemand wordt verplicht op dit topic te klikken ;)

TS het filmen ervan klinkt wel hilarisch :))

Moderatoropmerking:
Na het lezen van het gehele topic en als mod op HTT vind ik dit de beste optie om het voor iedereen gezellig te houden. Volgens mij kan dat ook prima met een topic als deze.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 20:25

En heeft u al een keuze kunnen maken? :D

Wel filmen als je het doet :Y)
Vastmaken aan een drone en van grote hoogte laten droppen lijkt me ook leuk!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-17 20:27

Ik zie leuke ideeën maar niet allemaal haalbaar helaas... :+

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 21:43

Heb je geen aardige buurman met een zeer uitgebreide gereedschapskist die je even lief aan kunt kijken? O:)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-17 21:46

Nee, alleen buurmeisjes. :D Maar best kans dat die een gereedschapskist hebben hoor. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 22:34

Als je hem niet wilt doneren heb ik nog wel een hele trukendoos om je telefoon te slopen!
Gewoon lekker creatief nadenken, geen idee is fout, immers... het is een idee :)

Dus bij deze..:
- Van een gebouw gooien
- Voetballen
- Een bak voor de helft vullen met water en dit invriezen. Wanneer het water bevroren is de telefoon erbovenop en het bakje helemaal opvullen met water. En weer invriezen. Dan heb je een blok ijs met een telefoon erin.
Bijl/mes/et cetera erbij en het ijsblok kapot hakken.. En 'foutje bedankt' als je je mobiel ook met het hak-voorwerp raakt.. :D
- Paard erop laten staan
- Inpakken in een chocoladewikkel en in de lucht gooien. (oke, slaat nergens op.. Maar ik heb zin in chocola :') )
- Uit elkaar halen
- Per ongeluk je mobiel onder de stoelpoot leggen en op de stoel gaan zitten. Daarna je drinken er ook nog overheen morsen.
- Aan een touwtje uitlaten
- Er spijkers doorheen slaan
- Bekogelen met stenen
- Mee nemen naar de kroeg... Af en toe tegen de bar laten ketsen, bier er per ongeluk overheen gooien, op de terugweg als je fietst je mobiel laten vallen...
- Vast maken met een touwtje en ermee gaan slingeren, tegen de grond, tegen de muur...
- Als 'bal' gebruiken bij het apporteren met honden
...

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 22:42

Het is zo zonde dat de camera het niet meer doet. Anders had je hem aan een hond kunnen binden die een stok uit het water haalt. Of een koe die voor het eerst weer de wei in gaat. Of op een stuk vlees dat aan de leeuwen gevoerd wordt.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 22:46

Ik lig in het ziekenhuis na een operatie en mag eigenlijk niet lachen. Maar dit topic is gewoon te grappig om weg te klikken, vooral Lievelie met haar droge reacties. :+

Natuurlijk zou het nobel zijn om de foon te doneren oid, maar eerst uitproberen wattie kan is vast heel grappig. Mijn ex had zijn oude Nokia in de frituurpan laten vallen en deed het nog perfect! Ik weet niet of de pan ook aan stond, denk het niet..

Maak je wel foto,s van wat je nu hebt gedaan?

tijger22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 22:47

In kokend water? :')