Ik zeg gewoon dat IK een auto die al zo vaak bewezen heeft onbetrouwbaar te zijn ook niet meer zou betrouwen én dat ik het, gezien de geschiedenis, MOGELIJK acht dat dit gewoon een mechanische/computer-fout is en niet per definitie een menselijke fout. Eentje die serieus genomen (en dus eerst met zekerheid uit gesloten moet worden) alvorens je TS gaat beschuldigen van gas gegeven te hebben ipv te remmen en al de rest te negeren.
Dat jij die mening minder vertrouwd dan die van een proffesional die zich er makkelijk van af maakt zegt meer over jou dan over mij in mijn mening.
Dus negeer jij maar lekker op.
Bovendien heb ik ook nog nooit de situatie gehad waarin het uberhaupt veilig te testen was. (voldoende ruimte en geen andere weggebruikers in de buurt.) Lijkt me dat daar ergens toch een beveiliging op moet zitten. Nu schakelt een automatiek automatisch maar toch niet van achteruit naar vooruit of andersom.. Dus "vervalt" die 'set' dan niet zodra je hem in achteruit zet ? (ik ben nu maar gewoon aan het redeneren en vragen aan het stellen zoals ze in me op komen he.
)
Ik denk ook dat het niet zo heel veel geprobeert wordt... CC in achteruit..
Dat maakt het allemaal moeilijker.