Gisteren definitief getekend. Vriend en ik verhuizen naar een woning met 12,5 are grond!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar ik ga binnenkort ook verhuizen. Sta op de lijst voor een aangepaste woning, duurt helaas langer dan verwacht maar komt wel!
heb er nu 16 staan ingepakt, maar die laatste kleine dingen zijn altijd de meeste dozen voor nodig hahaha, en de keuken, ik haat keukens inpakken
Heel veel regeldingen en er moet een nieuwe keuken in komen en alles moet geschilderd worden dus er moet ook nog wel het een en ander aan gebeuren maar heb er super veel zin in
. Sincere schreef:Heb vandaag de papieren ingeleverd, morgen worden ze goedgekeurd(of niet..). Dan heb ik 3 werkdagen om een afspraak te maken met de huidige bewoner, om te kijken en de woning te accepteren (of niet).
De sleutel zou ik dan 6 februari al kunnen krijgen!
Spannend
baalde zo erg.... maar ik word wel uitgenodigd voor bezichtigingen.
zo erg is het hier. Maar ja ik wil naar Noordwijkerhout en omgeving en veel word er niet aangeboden. Wil een eengezinswoning en dus met tuin en parkeergelegenheid. Groter dan 55m2 met minstens 2 slaapkamers. SandravdB schreef:Sincere schreef:Heb vandaag de papieren ingeleverd, morgen worden ze goedgekeurd(of niet..). Dan heb ik 3 werkdagen om een afspraak te maken met de huidige bewoner, om te kijken en de woning te accepteren (of niet).
De sleutel zou ik dan 6 februari al kunnen krijgen!
Spannend
Hoe is het afgelopen met je papieren en bezichtiging?
Ik krijg morgen de sleutel maar pas laat in de middag dus kan morgen nog niet veel doen daar.

De 18e deze maand gaan we verhuizen, dus tot die tijd hou ik het nog wel even uit met de drukte. Mijn dagen bestaan nu volledig uit studie, inpakken, dingen regelen voor het huis en dit weekend ook nog verven etc.