Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tink89 schreef:Ik lees hier veel dat mensen hun ondergoed op 60 of zelfs 90 wassen, maar dan draag je echt alleen dergelijke katoentjes ofzo? Driekwart van mijn ondergoed is van ander materiaal (boxers van de Hema om in te rijden bijvoorbeeld) en mogen echt niet heter dan 30...
Thenexttry schreef:Ik lees trouwens dat sommige azijn erbij doen.
Stinken je kleren dan niet naar azijn ?
Mars schreef:Tink89 schreef:Ik lees hier veel dat mensen hun ondergoed op 60 of zelfs 90 wassen, maar dan draag je echt alleen dergelijke katoentjes ofzo? Driekwart van mijn ondergoed is van ander materiaal (boxers van de Hema om in te rijden bijvoorbeeld) en mogen echt niet heter dan 30...
Ik vind t hygienischer op 60 en heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad dat ondergoed lelijk werd.
Sheran schreef:Mensen die zoveel wassen draaien: hebben jullie ook een groot gezin? Ik ben in mijn eentje en ik krijg die trommel niet vol als ik niet bijna al mijn kleren samen was.
lizy29 schreef:De meeste machines verwarmen zelf het water en zijn slechts aangesloten op de koudwaterkraan.
Voor al die mensen die alles opsplitsen: draaien jullie niet ontzettend veel kleine/halve wasjes? Of hebben jullie gewoon heel veel kleding?