Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lrm schreef:Ja idd. Echt zon geweldig huis was dat!
Zal maar niet vertellen dat de kopers nog steeds niet gesignaleerd zijn in het huis.
Gekocht en tot nu toe nog nooit de gordijnen die ik heb neergehangen open gehad of een teken van leven in het huis.
lrm schreef:Had je ideeën waardoor de tuin de volgende keer in jou ogen beter bij de rest past?
Verbeteringen en ideeën kunnen altijd leuk zijn voor een volgend huis.
lrm schreef:Had je ideeën waardoor de tuin de volgende keer in jou ogen beter bij de rest past?
beatje schreef:lrm schreef:Had je ideeën waardoor de tuin de volgende keer in jou ogen beter bij de rest past?
Ik vind persoonlijk dat het kippenhok van hout wat afbreuk doet,had idd zoals geopperd word wat meer met steigerhout gewerkt,de boomsnippers vind ik ook lelijk staan te rood van kleur en de beplanting qua bloemen ook net niet helemaal.Maar je tuin is natuurlijk ook nog jong en moet nog groeien,dat is altijd het moeilijke met een tuin aanleggen.Zelf zou ik ook gelijk het kunstgras er uit gooien en dan echt leggen.Ik vind je tegels en de vormgeving wel weer heel leuk en daar kan ik de stijl van je huis wel in vinden,maar de afwerking vind ik dan idd net wat kitsch of zo?