Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
), dacht nou laat ik hem eens proberen, hoopte op meerwaarde bij de voegen tussen de tegeltjes aan de muur.
Denk dat ie verder voornamelijk in de doos blijft, vooral vanwege het feit dat mijn huis al vochtig genoeg is. (in de zomer mag ie er allicht weer een keer uit als toch alles lekker open staat)
) de wasbak en de douche.Sjolvir schreef:Ik heb al tijden zo'n handstoomreiniger, had hem nog niet gebruikt (staat hier al jaar of zo), dacht nou laat ik hem eens proberen, hoopte op meerwaarde bij de voegen tussen de tegeltjes aan de muur.
Laat ik het zo zeggen, ik zie het niet.. Wel boel stoom en RH hier in huis is toch al hoog dus nog hoger hoeft hij echt niet, voegen niet schooner.
Misschiend dat hij ooit nog dienst kan doen als behang afstomer.Denk dat ie verder voornamelijk in de doos blijft, vooral vanwege het feit dat mijn huis al vochtig genoeg is. (in de zomer mag ie er allicht weer een keer uit als toch alles lekker open staat)
Ben er dus niet wild van.
superpony schreef:Jaren geleden een aanbieding ding bij Kruidvat gekocht. Verwachtte er veel van, maar viel me erg tegen. Het duurde lang voor hij heet was, alles bleef nat en het water was snel op. Ik ging een vies huis schoonmaken en oa de voegen kwam veel bruine zooi vanaf. Maar dat moet toch ergens heen.
superpony schreef:Ik denk dat mijn fout was dat ik hem ook te dichtbij hou en het vuil teveel los sta te weken ipv met stoom erover heen te gaan.
superpony schreef:Na wat? Als ik op mn knieen lig en met een borstel boen? hahaha Dan is een deel schoon en ben ik halverwege zat en heel gefrustreerd.
Mn man wil er eigenlijk iets overheen leggen, maar het was steeds handig om steen te hebben. Eerst oude hond, toen pupjes. En nu willen we hier weg, dus wil het netjes hebben.
Mn man heeft ook al bedacht om eventueel wat nieuw voegmiddel er dun over uit te smeren, maar ik denk dat het niet pakt. Voegen zijn verder niet diep ofzo.
Dus iedereen houdt de stoom tuut erop alsof je met de hoge druk bezig bent?