Ik heb sinds kort een gopro en wil deze met de sticker op mijn cap plakken, alleen ben ik er nog niet uit waar ik hem het best kan plakken

Hebben jullie tips/foto's van hoe jullie het hebben?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

[/edit] 
Poenarie schreef:Ook ik schop dit topic even omhoog... Ik zit te twijfelen om een Gopro camera te kopen, omdat
ik van plan ben te reizen (zo nu en dan ritje op m'n pon) en ik het lastig vind om met zo'n grote spiegelreflexcamera continu in mijn handen te lopen. Een Gopro is dan lekker compact. Nu wil ik graag de Gopro Hero 5 Black kopen, maar verschilt deze (naast GPS en beeldstabilisatie) zo veel van zijn voorganger? De Hero 4 Silver... En is dat stukje beeldstabilisatie iets wat je makkelijk via editing kan doen? Het valt me namelijk op dat het prijsverschil tussen beiden niet zo denderend groot is.... Wat maakt dat mijn voorkeur sneller neigt naar de 5...

En ik wil heb aan een drone bevestigen, en hij moet daarom zo klein en licht mogelijk zijn en tegen flinke regen kunnen. Poenarie schreef:Ook ik schop dit topic even omhoog... Ik zit te twijfelen om een Gopro camera te kopen, omdat
ik van plan ben te reizen (zo nu en dan ritje op m'n pon) en ik het lastig vind om met zo'n grote spiegelreflexcamera continu in mijn handen te lopen. Een Gopro is dan lekker compact. Nu wil ik graag de Gopro Hero 5 Black kopen, maar verschilt deze (naast GPS en beeldstabilisatie) zo veel van zijn voorganger? De Hero 4 Silver... En is dat stukje beeldstabilisatie iets wat je makkelijk via editing kan doen? Het valt me namelijk op dat het prijsverschil tussen beiden niet zo denderend groot is.... Wat maakt dat mijn voorkeur sneller neigt naar de 5...
Door de stabilisator zie je toch wel degelijk verschil tussen de 4 en 5. Zeker met het paardrijden want je gaat gewoon veel meer heen en weer.
)
golddigger08 schreef:Poenarie schreef:Ook ik schop dit topic even omhoog... Ik zit te twijfelen om een Gopro camera te kopen, omdat
Hier nog 1..zit heel erg te twijfelen. De go pro 5 is namelijk wel zwaarder. Ik heb laatst met de 4 gereden en die vond ik al zwaar zat. T gaat mij vooral over die stabilisator..
Heeft iemand hier de 5? Daar al een filmpje meegemaakt?
xhereisanne schreef:Ik vraag me af of hier ervaringen zijn met een 15 euro 'go pro' van de kruidvat.![]()
Ik wil graag een cameraatje voor bij de sulky zodra mijn shet ervoor kan. Denk dat daar ook erg leuke beelden van komen. Alleen ik heb nu totaal geen groot budget, net een dure sulky gekocht en binnenkort een concert. Dus iemand ervaring met de Quintezz HD Dashcam?
Lijntje02 schreef:xhereisanne schreef:Ik vraag me af of hier ervaringen zijn met een 15 euro 'go pro' van de kruidvat.![]()
Ik wil graag een cameraatje voor bij de sulky zodra mijn shet ervoor kan. Denk dat daar ook erg leuke beelden van komen. Alleen ik heb nu totaal geen groot budget, net een dure sulky gekocht en binnenkort een concert. Dus iemand ervaring met de Quintezz HD Dashcam?
Ik heb 'm, en ik ben er eigenlijk wel tevreden over.
Niet de beste kwalitiet, maar dat is natuurlijk te verwachten.
Ik had eigenlijk verwacht dat hij zo stuk zou zijn, maar ik heb hem nu al een paar maanden en hij doet het nog steeds even goed!
Niet aan te raden als je echt mooie beelden wil hebben, maar voor gewoon wat leuke filmpjes is hij prima.
Tot nu toe nog geen problemen mee gehad.