Keuken is 7 jaar oud. Alleen het aanrechtblad is voor ons niet de juiste keuze geweest verder nog tevreden. Kookplaat is niet van Ikea, deze hadden ze niet zo groot.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
c_alsemgeest schreef:Onze kasten, deurtjes e.d. zijn van de ikea. Apparaten en aanrechtblad zelf gekocht. Omdat ik materialen en merken wilde hebben die ikea niet heeft. Alles wat wij van de ikea hebben is prima kwaliteit. Ziet er na 3 jaar nog als nieuw uit.[ [url=m/ztprpB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Annetje schreef:Cer, dat hebben wij straks ook. De onze is 220 bij 225.... ikea is de enige die ook hele kleine kastjes heeft. Bij andere winkels werk je alleen met opvulstukken en dat vind ik echt zonde.
c_alsemgeest schreef:Onze kasten, deurtjes e.d. zijn van de ikea. Apparaten en aanrechtblad zelf gekocht. Omdat ik materialen en merken wilde hebben die ikea niet heeft. Alles wat wij van de ikea hebben is prima kwaliteit. Ziet er na 3 jaar nog als nieuw uit.[ [url=m/ztprpB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ceetje_bokt schreef:Een Ikea keuken miet je niet vergelijken met Siemens, Poggenpohl oid..