. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
!
8nnemiek schreef:Lienek, heb je em niet gewoon op de eco stand staan ofzo? Die van mij trekt behoorlijk goed op, sneller dan de bmw van vriendlief.. En de twinair daarbij wordt je al helemaal in je stoel gedrukt als je vol gas geeft![]()
Nu rijd ik zo eigenlijk nooit, dan heb je echt een kolk in je tank, zonde!
wat is dat? En waar vind ik dat? 

. Sanniej_ schreef:Ik ben ook eigenaar van een 500.
Een TwinAir met turbo erop dus zeker niet langzaam.
Super blij mee lekker sportief en altijd al willen hebben.
Liefste had ik de abarth versie maar zoveel centjes had ik niet helaas.
Mijne:
[ [url=m/YmWFdA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aan de achterkant is die iets verlaagd en ik wil tzt nog de strepen op de motor kap ook over het dak laten lopen.
En eigenlijk nog veel meer plannen maarja wie ook paarden heeft ......
Ohja ik rij gemiddeld 530 km met een volle tank.
Rij korte maar ook veel lange stukken.
Maar ook qua interieur en elektronica doet mijn fiatje niet onder voor de bmw van vriendlief. Fijne boordcomputer, goede radio, ingebouwde bluetooth verbinding en usb, stuurbediening, airco/climate control, glazen (schuif)dak, start-stop systeem, fijne stuurbekrachtiging.. In de meeste kleinere auto's vind je veel van die snufjes niet. En de bekerhouders natuurlijk, die heeft de bmw niet eens
Steef schreef:Hoeveel zijn jullie ong per maand kwijt aan wegenbelasting en verzekering? Ik moet hier binnenkort de auto gaan delen, maar rij ergggg veel, waardoor ik benieuwd ben in hoeverre het voor mij haalbaar is er zelf eentje aan te schaffen. Het probleem zal voor mij dan waarschijnlijk vooral liggen in de maandelijkse kosten, vandaar de vraag!
Benzine: +-35 euro per week.
all risk -1 schade vrij jaar helaas van vorige auto. Auto is nog vrij nieuw.