, je moet er van houden hoor..... Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
supergaaf!
ik weet niet welk model het was, maar hij was gaaaaf
Swah schreef:Jaaaa ik rij een Giulietta! Heerlijke bak. Twee jaar nu.
Wel lease. Heb nu een baan waarin ik een leaseauto kon uitzoeken en was al langer verliefd op dit modelletje dus mn kans gepakt. En geen risico mocht ze toch kuren gaan vertonen.![]()

Suus__ schreef:Swah schreef:Jaaaa ik rij een Giulietta! Heerlijke bak. Twee jaar nu.
Wel lease. Heb nu een baan waarin ik een leaseauto kon uitzoeken en was al langer verliefd op dit modelletje dus mn kans gepakt. En geen risico mocht ze toch kuren gaan vertonen.![]()
Dat is mooi meegenomen!! Giulietta is gaaf!
Haha jij noemt der ook 'ze', mijn vriend zegt ook altijd ze is een bella..![]()

)

zo lekker blits. Anders zwart met rood leer interieur
M_hartje_M schreef:Oh man die guilleta hierboven![]()
Mn voorkeur gaat ook echt uit naar een rooiezo lekker blits. Anders zwart met rood leer interieur
GrumpyCat schreef:Wat is dat toch met mannen en auto's? Mijn vriend('volwassen' vent van 32)noemt zijn Giulietta 'Julie'..
Ik vind die roze velgen van je vriend zijn auto wel echt super stoer (en gedurfd!). Vooral de tekst er ook bij!
Ook maar even foto's van onze Giulietta dan (foto's zijn van de eerste vakantie met deze auto. Hij is dan ook een beetje smerig op de motorkap.)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Inmiddels hebben we de velgen antraciet laten spuiten:
[ Afbeelding ]
GrumpyCat schreef:Haha fantastisch bedacht, Suus![]()
Vind je vriend het niet erg, naast roze velgen ook nog die tekst erbij?
Ja daar hoort hij thuis! Het is ook zo heerlijk om met deze auto op vakantie te gaan. Ik probeer elk jaar een zo ver mogelijke autovakantie uit te zoeken, om zo lang mogelijk met de auto te kunnen rijden. Bij voorkeur door Duitsland, om even flink gas te kunnen geven.
Rudina schreef:Wij hebben een alfa dieseltje, heerlijk ding tot nu toe wel ons fijnste auto.
Zitten alleen heel wat reperaties aan te komen die qua kostenplaatje echt niet leuk zijn, en maandelijks is hij ook heel erg prijzig dus wij ruilen hem nu in voor een goedkoop boodschappen bakkie.
GrumpyCat schreef:Haha fantastisch bedacht, Suus![]()
Vind je vriend het niet erg, naast roze velgen ook nog die tekst erbij?
Ja daar hoort hij thuis! Het is ook zo heerlijk om met deze auto op vakantie te gaan. Ik probeer elk jaar een zo ver mogelijke autovakantie uit te zoeken, om zo lang mogelijk met de auto te kunnen rijden. Bij voorkeur door Duitsland, om even flink gas te kunnen geven.