Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Dan merk je dat 100 kilo duwen best zwaar kan zijn...
maatje987 schreef:tis echt verschrikkelijk ja om te wachten ik ga volgende week wel al mijn theorie boek halen dat wel dan kan ik alvast gaan leren

maatje987 schreef:als ik alles in een keer haal dus mijn theorie examen en die dagcursus ben ik ongeveer 430 euro kwijt dus dat vind ik nog super erg mee vallen alles bij elkaar met scooter enz zou ik ongeveer ruim gerekend 2000 tot 2500 kwijt zijn das echt alles dus ook theorie en praktijk enz en scooter, helm, slot
xsensibel das een erg gafe scooter

Ojajoh schreef:maatje987 schreef:als ik alles in een keer haal dus mijn theorie examen en die dagcursus ben ik ongeveer 430 euro kwijt dus dat vind ik nog super erg mee vallen alles bij elkaar met scooter enz zou ik ongeveer ruim gerekend 2000 tot 2500 kwijt zijn das echt alles dus ook theorie en praktijk enz en scooter, helm, slot
xsensibel das een erg gafe scooter
vind ik echt veel geld
maar ik haalde mijn brommerbewijs voor 25 gulden op het postkantoor op vertoon van enkel een legitimatie bewijs
Dus ik vind alles al snel duur hoor
mijn autorijlessen waren ook 53,50 in guldens....ik geloof dat je dat nu in euro's betaald?