Problemen met Telfort, kan ik nog opzeggen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

damian23

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 18:09

purny schreef:
Choiix schreef:
Nee je hebt geen retour recht.

Overigens had je gewoon last van de ITV storing. Doordat je modem nog aan het "wennen" is aan de lijn moest ie nieuwe software krijgen en met de nieuwe software was er een storing met tv kijken. Die is overigens nu opgelost als t goed is. Grappig overigens: de storing zat in de koppeling naar KPN platform toe.

Je hebt toch een bedenktijd van 2 weken? Ik ben niet tevreden met het product

Je hebt geen product gekocht maar je neemt een dienst af. Je moet altijd eerst iemand in de gelegenheid stellen om je klachten op te lossen. Morgen dus gewoon even bellen met telfort. Wij hadden laatst last van een instabiele internetverbinding. Dan kunnen ze van een afstand al heel veel voor je doen. Bij ons werkte de modem niet meer goed. Dat konden ze vanaf afstand doormeten. De volgende dag hadden we al een nieuwe modem in huis. Kostenloos.

purny

Re: Problemen met Telfort, kan ik nog opzeggen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-15 19:02

weet ik veel dat er ook een breuk binnen de muur kan zitten. Ik zag buiten de muur in ieder geval geen breuk zitten. Ik opende puur dit topic omdat ik nogmaals wilde weten of ik kon retourneren. Omdat ik geen zin had in gezeik. Ik ga nogmaals morgen bellen met de technische dienst. En ik blijf erbij dat ik het vaag vind dat als ik een dag wel tv heb kunnen kijken en het de volgende dag ineens niet meer dat het aan m'n aansluiting ligt. Dan moet er naar mijn idee iets mis zijn in de modem of iets anders. En nu heb ik geen zin om mij meer te gaan verantwoorden zodat jullie mij nog meer kunnen gaan afzeiken

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 19:05

Dat zou ook best kunnen want het IS ook vaag inderdaad. Maar desondanks vind ik je wel èrg snel grijpen naar "het is niet goed, kan ik nog terug kosteloos etc etc". Geef ze gewoon eerst ff de kans het voor je op te lossen. Wellicht is het iets heel simpels en heb je er daarna geen last meer van. En heb je toch nog profijt van de lagere kosten die je dan nu voor je tv betaald.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-15 19:16

We gaan het morgen horen. Die man van de telefoon kon in ieder geval niks doen voor me.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 19:19

Als je vraag te technisch is dan wordt het lastig inderdaad. Maar gelukkig zijn de techneuten morgen weer aanwezig :D

_Annemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 12:20

heb je inmiddels al gebeld?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-15 20:48

Ik heb gebeld. Het probleem zit waarschijnlijk buitenshuis. Het word nu doorgezet naar de KPN en die gaat het onderzoeken. Dus nog steeds geen tv en internet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 21:27

Succes.
Mama KPN is meestal zeer grondig(letterlijk en figuurlijk).

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-15 21:32

Morganlefay schreef:
Succes.
Mama KPN is meestal zeer grondig(letterlijk en figuurlijk).

Dank je. Ik ben nu maar aan de dvd's gegaan

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 21:40

Hebben ze enig tijdsbestek gegeven over hoe lang het kan duren? Uit ervaring met andere providers weet ik dat je zo een week tot anderhalve week verder bent.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-15 22:04

Cayenne schreef:
Hebben ze enig tijdsbestek gegeven over hoe lang het kan duren? Uit ervaring met andere providers weet ik dat je zo een week tot anderhalve week verder bent.

Hij zei dat ze het gelijk gingen doorzetten. Eerst gaat KPN het in de wijk bekijken en kunnen ze daar niet verder mee komen dan moet er een monteur bij mij binnen kijken. Tijdsbestek was 2 a 3 werkdagen.

_Annemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 22:24

je kan kpn ook even bellen en dan doen hun vanaf hoofdcentrale een meeting...hebben wij ook gehad.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 22:30

Kpn is er bij mij altijd de volgende werkdag. Hoop dat het snel opgelost is ts.

mochten ze er zelf niet mee komen dan zou ik zeker om een vergoeding vragen voor de dagen dat je geen tv hebt gehad.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-15 22:44

Dank jullie wel. En ik wil even m'n excuus maken. Ik kan namelijk niet zo goed met tegenslagen en veranderingen omgaan. Er spelen nu een aantal privédingen en dit kwam er ook nog eens bij. Sorry voor m'n uitingen en de hele gedoe

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 23:24

:(:)

Het frustreert ook gewoon behoorlijk. Denk je dat je het voor elkaar hebt, zitten ze buiten te klungelen...

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 01:22

Staat je tv ook gewoon op "digitale ontvanger?" Ik heb toen we net bij Telfort zaten meerdere malen zitten schelden op de tv, omdat ie het niet deed.. Bleek het gewoon dat mijn vriend had zitten gamen en de tv nog op HDMI zijkant stond. Blond he ;)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-15 07:18

Jup. Hij geeft geen signaal door van internet en tv. Die lampjes branden niet

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 16:49

Kan je hier een foto posten van je telefoon aansluitpunt? Telfort wil nog wel eens op aderpaar 2 opleveren (oranje/wit ipv rood/blauw). Dan is t een kwestie van 2 draadjes omzetten. Aangezien Telfort en KPN met dezelfde instellingen kunnen werken kan het dus goed zijn dat je nog op een restant van het KPN signaal zat.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 17:02

Opzeggen gaat helaas niet, ik had het met montage van Vodaphone (met monteur), ze waren mij bepaalde dingen even vergeten te vertellen (daar was ik bepaald niet blij mee), gelijk klantenservice gebeld om te zeggen dat ik wilde opzeggen.
Dat kon alleen onder betaling van een jaar abonnementsgeld.
Je zal begrijpen dat ik dus nog steeds Vodafone heb. (zodra het kan ga ik gelijk opzeggen)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 17:05

Ben ik de enige die dit allemaal ietwat overtrokken vind? Een paar dagen geen TV en internet .. Vroeger hadden ze het niet eens :+ Je mist echt weinig hoor.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 17:11

Ik heb ook telfort en mijn TV heb ik niet eens aangesloten, zoveel kijk ik TV. Maar wel getest en hij werkt wel, dus ach. Ik kijk eigenlijk voornamelijk netflix via mijn TV en daarvoor heb ik alleen internet nodig.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-15 18:32

Ik ben vandaag al gebeld door KPN. Helaas zat ik de hele dag op het werk. Straks ga ik ze bellen. Hopelijk hebben ze nieuws voor me.
Edit ben zojuist gebeld en ze komen morgen kijken in huis en bij de straat.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 19:29

:(:) Vervelend allemaal TS.

Zelf heb ik Tele2 en had ik in het begin exact dezelfde foutmelding als jij. Wat bleek nou, aan mijn modem zitten meerdere aansluitpunten voor de internetkabel, bleek dat ik een andere aansluiting moest hebben, dus het was letterlijk alleen een kabeltje ergens anders insteken.
Heb jij meerdere aansluitingen aan je kastje? Misschien kun je ze allemaal eens proberen, wellicht helpt het.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-15 19:33

Ik heb alles al geprobeerd. Ook aangesloten zoals precies het boekje heeft gemeld

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 20:07

Ik heb ook problemen gehad met Telfort. Sinds ze die algemene storing gehad hebben bij Telfort en KPN had ik de stekker er ook opnieuw uitgetrokken en opnieuw ingedaan en toen deed alles het weer. En toen opeens viel mijn internet, telefoon, en tv uit. Heb dus ook een week zonder gezeten. Dus ik weet wat het is. Het enige is dat ik 1000mb internet had gekregen op mijn mobiel zodat ik daar internet op had. Maar het is absoluut niet fijn en hoop dat ze morgen wat voor je kunnen doen.