MarliesV schreef:http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/audi ... ousPage=lr
Maar goed, dan ben ik ook echt mega Audi fan dus heb een wat gekleurde mening.
Leuke auto, maar we willen echt 5 deurs
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MarliesV schreef:http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/audi ... ousPage=lr
Maar goed, dan ben ik ook echt mega Audi fan dus heb een wat gekleurde mening.
Siersma schreef:Tobbes niet altijd hoor, verschilt ook een beetje pererk. Maar een ketting is nog beter, al hebben helaas niet alle autos dat. Kan zelf bin hetzelfde type verschillen.
Renee1991 schreef:Ja, oke, maar elke auto valt of staat met goed onderhoud. Dus ook al zit er een oersterk blok in, dan nog kan falen in onderhoud er voor zorgen dat er zulke dingen gebeuren. Feit blijft dat Volvo's technisch hele goede en betrouwbare wagens zijn.
Renee1991 schreef:Mits ze goed onderhouden zijn, zijn het oersterke blokken die makkelijk over de drie-vier ton heen gaan. Echt niet kapot te krijgen. En een S40 is wat lichter dan de V40 dus maandelijks prima te doen.
Rex_Rolfo schreef:de 2.0 hdi blokken.. Heb die ook in de 307 liggen. Zit nu over de 3 ton.. En hoop de 4e er toch wel bij te rijden..Renee1991 schreef:Mits ze goed onderhouden zijn, zijn het oersterke blokken die makkelijk over de drie-vier ton heen gaan. Echt niet kapot te krijgen. En een S40 is wat lichter dan de V40 dus maandelijks prima te doen.
Welke blokken? Automerken werken zoveel samen dat het ene benzineblok niet altijd vergelijkbaar is met een ander benzineblok in hetzelfde model. Laat staan benzine vs diesel. Zo heeft als ik me niet vergis Volvo een tijdlang diesels van Franse makelij gebruikt.
Rex_Rolfo schreef:Renee1991 schreef:Mits ze goed onderhouden zijn, zijn het oersterke blokken die makkelijk over de drie-vier ton heen gaan. Echt niet kapot te krijgen. En een S40 is wat lichter dan de V40 dus maandelijks prima te doen.
Welke blokken? Automerken werken zoveel samen dat het ene benzineblok niet altijd vergelijkbaar is met een ander benzineblok in hetzelfde model. Laat staan benzine vs diesel. Zo heeft als ik me niet vergis Volvo een tijdlang diesels van Franse makelij gebruikt.
kiwiwitje/Rex_Rolfo/Renee1991 schreef:Mits ze goed onderhouden zijn, zijn het oersterke blokken die makkelijk over de drie-vier ton heen gaan. Echt niet kapot te krijgen. En een S40 is wat lichter dan de V40 dus maandelijks prima te doen.
de 2.0 hdi blokken.. Heb die ook in de 307 liggen. Zit nu over de 3 ton.. En hoop de 4e er toch wel bij te rijden..
ikke schreef:Geen idee van de oorzaak, had 'm net een week......

Tobbes schreef:ikke schreef:Geen idee van de oorzaak, had 'm net een week......
Was dat die V70 die je pas gekocht had? Balen zeg! Ja alles kan idd kapot![]()
had wat jassen in de achterbak liggen, zijn gewoon gaan schimmelen. Mijn chaps zijn compleet doorweekt, hoop dat ze dat overleven. Cap zeiknat. En ik het maar vreemd vinden dat ie auto steeds zo vochtig was aan de binnenkant.
Daarnaast begint ie steeds meer te trillen. Als ik 80 rijd en praat, heb ik gewoon een trilstem
Joolien schreef:En deze vind ik leuk, maar zal wel retezwaar zijn en duur in de wb.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/land ... ousPage=lr