Storing bij KPN?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Annick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 19:22

lieveli schreef:
Hier ook een itv die er mee kapt. Heb je geen Netflix Annick?

Ik kan via een vriend inloggen, dus dat is ook nog een optie. Vind het eigenlijk vervelender dat mijn toeslagen door de storing nog niet gestort zijn, haha. Maar goed, die komen vast ook vanzelf wel op mijn rekening als alles weer goed werkt bij alle partijen.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 19:23

Dat kastje voor itv heeft bij mij de hele middag geladen en bleef idd hangen op het 5 balkje, maar sinds een uur doet hij helemaal niets meer. Doe hem aan en uit en dat knopje bovenop wordt rood/groen maar meer gebeurt er niet, ook de tv blijft zeggen 'zet de tv ontvanger aan'. Hoort dat ook bij de storing of ligt dat aan mijn tv?

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 19:24

anneliesdj schreef:
Dat kastje voor itv heeft bij mij de hele middag geladen en bleef idd hangen op het 5 balkje, maar sinds een uur doet hij helemaal niets meer. Doe hem aan en uit en dat knopje bovenop wordt rood/groen maar meer gebeurt er niet, ook de tv blijft zeggen 'zet de tv ontvanger aan'. Hoort dat ook bij de storing of ligt dat aan mijn tv?

Dat is precies wat die van mij ook de hele middag doet, denk niet dat het aan jou tv ligt..

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 19:25

Die heb ik net ook gehad Annelies, ik durf het niet te zeggen het lijkt erop dat dit inderdaad door de storing komt en niet door je kastje. Ik raad je aan om toch even af te wachten, werkt het morgenochtend niet dan even het kastje omruilen via kpn winkel of kpn klantenservice

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 19:25

anneliesdj schreef:

Dit hebben wij ook... denk niet dat het aan de tv ligt...

Urbanus

Re: Storing bij KPN?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 19:27

Ik ook!

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 19:28

Je moet aan de achterkant het aan/uit knopje gebruiken,niet dat wat bovenop zit.Dan krijg je weer wel dat beeld dat die aan het laden is.

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 19:29

gohya schreef:
Je moet aan de achterkant het aan/uit knopje gebruiken,niet dat wat bovenop zot.Dan krijg je weer wel dat beeld dat die aan het laden is.

Dat moet je dus niet doen want je schiet er niks mee op. Wij herstarten hem. Het advies is gewoon afwachten. Storing geldt nog steeds dus ga aub niks herstarten.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 19:30

Rianne1994 schreef:
gohya schreef:
Je moet aan de achterkant het aan/uit knopje gebruiken,niet dat wat bovenop zot.Dan krijg je weer wel dat beeld dat die aan het laden is.

Dat moet je dus niet doen want je schiet er niks mee op. Wij herstarten hem. Het advies is gewoon afwachten. Storing geldt nog steeds dus ga aub niks herstarten.

Maar ze moeten toch dat kastje aan hebben staan,en dat gaat niet aan bij hun.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 19:31

Lees al een tijdje mee, maar ik wil nu toch wel even reageren.
Je moet idd even het stroom eraf halen, met de knop bovenop zet je hem alleen maar in slaapstand. Dus even je stekker eruit en er weer in en dan krijg je wel het laadscherm op je tv te zie. Al hangt die hier ook al even vast.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 19:31

Ochoch... De kindjes kunnen geen Sinterklaas journaal kijken en dus moet KPN het ontgelden... Triest volk heb je toch op twitter.

Vind het wel slecht dat er niks over de storen door het officiële KPN account gemeld wordt. Alleen de dames en heren webcare doen goed hun best met copy-paste ;)

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 19:32

Dat maakt niet uit. Standby is aan. Dus knopje lekker af blijven gewoon de tv ontvanger op standby tot nader orde.

Ik werk bij kpn Gohya dus ik communiceer alles wat wij hier horen door.

@Froukje: Dat dus niet doen! Daar schiet je niks mee op. Standby krijgt hij nog steeds stroom.
Laatst bijgewerkt door Anonymous86 op 20-11-15 19:32, in het totaal 1 keer bewerkt

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 19:32

Als ik het kastje en de tv aanzet, worden beide standby lampjes groen. Op het beeldscherm komt dan te staan:"Druk op *het aan/uit icoontje* om de tv ontvanger aan te zetten"

Ik blijf de updates van Rianne in de gaten houden, verder wacht ik rustig af.

Froukje
Forever young

Re: Storing bij KPN?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 19:34

Maar met standby zit de tv de hele tijd te zeuren, nu ik even het stroom eraf heb gehad krijg ik iig een laadscherm te zien.

En waarom moet ik zo nodig van dat kastje afblijven, volgens mij merkt kpn daar weinig van als ik het stroom eraf haal en er weer op zet.

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 19:35

Bij mij werkt het kastje ook niet. Hoop dat die het gauw weer doet. Het staat ook op de website van Telfort dat je hem niet aan en uit mag zetten. Dat doen zij op afstand.
Laatst bijgewerkt door Valentijn5 op 20-11-15 19:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 19:35

Omdat elke keer herstarten niet heel prettig is voor het kastje, elke x stroom eraf en erop kunnen ze ook overbelast raken he ;)

En als de tv zit te zeuren dan evt even tv op standby en zo laten?

Tot kwart over 10 zal ik zoiezo updates posten. Mocht ik hier een eindtijd op update krijgen zal ik het doorgeven.

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 19:37

Welkom bij Interactieve TV
De tv-ontvanger wordt opgestart. De menuschermen worden opgehaald en
geladen. Dit duurt enkele minuten.
Blijft dit beeldscherm langer dan 10 minuten in beeld? Zet de tv-ontvanger
dan uit en weer aan.

Een ogenblik geduld...

*4 groene en 1 geel streepje*

---Dat heb ik er staan---

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 19:38

Nou, ik probeerde naar SBS6 te gaan met itvonline maar toen ging die er ook weer uit..

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 19:39

Ik zit zelf bij ziggo en mijn ouders bij kpn. Toevallig vandaag bij hun op bezoek. Ziggo op de pc gezet en deze weer aangesloten op de tv. Hoppaa!
Afbeelding

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 19:39

Heeft kpn ook een tv app ofzo?
Vind het toch wel jammer dat ik mijn favo programma niet kan kijken straks.
Heb wel een npo app maar dat is dus alleen ned 1 2 3.

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 19:40

Dat klopt inderdaad, dit is helaas onderdeel van de storing, tv ontvangers geven foutmeldingen, blijven op laatste balkje hangen of geven geen reactie op het aanzetten.

Zamora

dat heb ik ook steeds. We kijken nu via smart tv programma. Dat kan gelukkig wel haha.

Bij telfort geven ze wel aan dat er storing is.

moonsparkle

Hadden we nu maar vast sinterklaas avond :+

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 19:41

LadyMadonna schreef:
Ochoch... De kindjes kunnen geen Sinterklaas journaal kijken en dus moet KPN het ontgelden... Triest volk heb je toch op twitter.

Op http://www.sinterklaasjournaal.nl is de uitzending direct beschikbaar en ook via npo app kun je hem bekijken.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 19:42

Rianne1994 schreef:
Omdat elke keer herstarten niet heel prettig is voor het kastje, elke x stroom eraf en erop kunnen ze ook overbelast raken he ;)

Wow, 1x de stekker er uit en er weer in overleefd ie wel hoor. Dat is alleen maar om het patroon van stanby te onderbreken.
Volgens mij heeft er niemand gezegd dat je dat 10x achter elkaar moet doen.