Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
jorika1986 schreef:Ik had laatst bij een bestelling duidelijk op de bon laten zetten niet op huis nummer 78 bezorgen.
En waar staat het pakket, op nummer 78....
Kan ik de hele inhoud weggooien, mevouw 78 heeft een paar ongeholpen katers die heel graag sproeien in huis en met name kartonnen dozen zijn in trek.
De pakketten die wel worden bezorg op nummer 78, omdat ik weet dat het toch goed verpakt zit maak ik buiten open.
Dan kan ik de dozen direct in de container gooien.
Die lucht moet ik echt niet binnen hebben. Dat die mensen zo kunnen leven
Ze pauzeren hier altijd om half 11 voor de poort van onze stallen dus kans dat we ons pakketje mislopen is verder erg laag. jorika1986 schreef:Ik had laatst bij een bestelling duidelijk op de bon laten zetten niet op huis nummer 78 bezorgen.
En waar staat het pakket, op nummer 78....
Kan ik de hele inhoud weggooien, mevouw 78 heeft een paar ongeholpen katers die heel graag sproeien in huis en met name kartonnen dozen zijn in trek.
De pakketten die wel worden bezorg op nummer 78, omdat ik weet dat het toch goed verpakt zit maak ik buiten open.
Dan kan ik de dozen direct in de container gooien.
Die lucht moet ik echt niet binnen hebben. Dat die mensen zo kunnen leven
. Zo heb je je pakketje toch nog op dezelfde dag
Cookies schreef:mcfly schreef:Een hele middag thuis zitten wachten en dan vervolgens op postnl de status "niet thuis" met een nieuwe bezorgtijd vinden.
Ja dat doet het ook altijd leuk.
Veulen84 schreef:_maaike_D schreef:Laatst 3 weken gewacht op een brievenbusdoosje. Briefje van post-nl in de bus. Jullie brievenbus is te klein. We wachten 2 dagen zodat je je brievenbus kan vervangen en dan proberen we het opnieuw....
Maar die brievenbus kan er helemaal niet af...
Gebeld of ze niet aan de deur konden afgeven, maar dat kan niet.
Een brievenbusdoosje moet echt door de brievenbus.
Dat is grote flauwekul. Brievenbuspakketje wordt eerst voor aangebeld als het niet past, vervolgens bij de buren links en rechts. Daarna komt er inderdaad een briefjes brievenbus te klein. Dan wordt brievenbuspakketje een pakketje en wordt binnen de 1 en 4 dagen opnieuw aangeboden via de pakketservice. Hooguit dat je wat langer wacht of dat het bedrijf de extra betaalde kosten aan je doorberekend.
Hoefde ik tenminste niet wéér naar de buren..

Heb 1x gehad dat er iemand anders kwam, die was zo origineel geweest om het pakketje ergens achter te laten. Alleen stond er niet op waar. Wij zoeken en zoeken naar dat pakketje
Uiteindelijk volgende dag wilde ik wegrijden met de auto, en voila daar lag het dus 
zo zat ik niet nutteloos de hele middag te wachten..