CrazyCat schreef:Sorry ik kon het niet laten

(en please een beetje humor kan geen kwaad

)
[
Video ]
Ik snap niet goed waarom je je steeds op een negatieve manier richting Apple of bezitters van Apple eigenaren(algemeen, niet persoonlijk) uitlaat. Van de dingen die je noemt als negatief is eigenlijk niet eens echt iets waar. De bouwkwaliteit van Apple is beter en dat is algemeen bekend, zelfs op Android forums zie je mensen vragen voor een Android met de bouwkwaliteit van een Iphone. Nu met de nieuwe Androids is het verschil in bouwkwaliteit aan het vervagen, maar dit is wel degelijk een lange tijd aan de orde geweest.
Verder is de firmware gewoon een kwestie van persoonlijke voorkeur. Over het algemeen kan je bij Android meer aanpassen, maar is Ios wat stabieler. Verder is de App Store ook beter onderhouden van Apple(Geen virussen etc.).
Ja, Apple's zijn duur. Maar de top toestellen van Android ook. Wil je een vergelijkbaar toestel, moet je ook een vergelijkbaar abonnement pakken. Het komt dus weer allemaal neer op persoonlijke voorkeur. Android is op sommige vlakken beter, en Apple is op sommige vlakken beter. Fijn dat jij dus blijkbaar helemaal pro Android bent, maar ik zie nog steeds niet in wat het nut is van in dit topic bashen over hoe goed je Android wel niet vindt en hoe slecht Iphones wel niet zijn. Overigens gaan alle smartphones ongeveer even snel kapot, ben je zuinig dan zal geen een smartphone bij je kapot gaan. Laat je alles uit je klauwen vallen, tsja, dan zal je smartphone ooit schade oplopen en misschien zelfs kapot gaan. Soms is er een Iphone die na een kleine val helemaal kapot is, en de andere keer is het een Android.
Hier is bijvoorbeeld een onderzoek:
http://www.zdnet.com/article/apple-v-sa ... he-market/En hieruit blijkt dat Apple net iets beter uit de bus komt qua betrouwbaarheid. Nu kan ik je garanderen dat er ergens op het internet een onderzoek staat waar het omgedraaide wordt beweerd. Dus nogmaals: persoonlijke voorkeur.