Jeetje Het is inderdaad wel kort, 5 jaar! Hier staan ze nog veel meer jaren jaarrond buiten, maar die zijn dan ook wel van betere kwaliteit. Ben benieuwd naar hun reactie.
Ik heb echt veel klachten gelezen over de service van vancranenbroeck, dus ik betwijfel of ze gaan antwoorden.. Ik heb gewoon netjes een mail gestuurd naar hun info e-mail, maar nog niets ontvangen.
Lynn_Nikita
Geplaatst: 09-07-15 21:45
craenenbroekervice....ow nee, ik ben ook al 3 weken op reactie aan wachten en op mijn bestelde onderdeel dat al 3 weken geleden binnen zou zijn, qua spullen/ prijzen kom ik er graag maar nu met een reservering en bestelling erger ik me rot. Telefoonnummers zijn niet in gebruik en al 2 x contact formulier ingestuurd maar geen reactie gekregen.
Maar even buiten de service, dat wij breken de trampoline ook af, die dingen lijden ontzettend van de zon en regen ed en zeker 4/5 jaar vind ik toch al een behoorlijke leeftijd. Nergens meer boekje te vinden ervan? Kijken of daar iets instaat over bescherming ed van weersinvloeden
Ha TS Sterkte, ik heb hetzelfde gehad met een oudere trampoline, Zelf was ik wel blij dat ik het had en dat ik me goed kon opvangen. Hierdoor waren er geen kinderen gewond geraakt. Ts beterschap !!
even naar cranenbroek zelf bellen. klantenservice is prima hoor. kapotte stofzuiger gehad waar bijna een jaar mee was gezogen en we kregen zo een nieuwe.
Ik heb gemailed, veel meer moeite ga ik er niet in steken. Ik wil ook helemaal geen nieuwe trampoline ofzo! Gewoon even melden, en toch el benieuwd of ze dat nog al voor gehad hadden!
Ze krijgen die mail prima binnen, ze reageren gewoon niet terug..
Zo een nieuwe gips gekregen, zit veel beter dan de vorige. Er was gelukkig niets verschoven, en mag er dus effectief niet op steunen. Terwijl ze op de spoed dienst nog doodleuk zeiden dat ik er veel mee ging kunnen en goed mee ging kunnen rondlopen.
Fraxiparine spuiten is niets over gezegd dus zal niet nodig zijn denk ik. Ik ben vergeten er speciefiek achter te vragen.. dom dom
Ik vind het heel vreemd dat je die spuiten niet krijgt. Daar wordt normaal áltijd enorm op gehamerd, vanwege het risico op een trombosebeen. Misschien gingen ze er vanuit dat je die al had? Ik zou echt even daar achteraan gaan, want je kunt er dood aan gaan of je been kwijt raken. Wil je niet bang maken hoor, maar dit is echt iets dat nodig is.
Butterfly
Geplaatst: 13-07-15 15:11
TS kan haar voet gewoon bewegen en mocht na twee dagen ook weer wat belasten begreep ik, dan zullen ze dat in het ZH genoeg mobiliteit vinden om de bloedsomloop goed op gang te houden en anders gewoon even bellen TS, dat vinden ze vast niet erg.
Bij mijn ouderlijk huis hebben ze ook een trampoline voor mijn zusjes, daar sprong ik wel eens met een zusje op. Ik weet niet of ik nog durf al is dat een ander merk.