Jaar verbruik elektriciteit. Wat is normaal?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

miccamaaike

Re: Jaar verbruik elektriciteit. Wat is normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 13:18

Niks aan de hand dan dus amethyst!
T was ook wel een erg zuinig jaar doordat ik zoveel weg was. Fulltime baan, avonden veel weg, weekenden ook veel weg... dan blijft t verbruik laag. Betaalde toen flink voorschot (135 euro) en kreeg bijna 900 euro terug :+

Jeetje Miezelke wat een pech met die pomp zeg! Ik hoop voor je dat je daar nog wat van terug ziet, maar ik vraag het me af. Die vriezer is ook wel een domper zeg! Ik had hem geen dag langer gehouden, dat geld heb je er zo uit!

miezelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 13:23

Tja, tis dat we in een nieuwbouw wonen en er nog vanalle andere, dringendere dingen afgewerkt moeten worden zoals een ventilatiesysteem, badkamer, trap, tuin, etc... die ook veel geld kosten en waar we dus ons geld veel meer voor nodig hebben. En zo 'n nieuwe vriezer is echt wel pokkeduur. Ik wou eens kijken naar een zuinig tweedehands modelletje maar mijn vriend heeft daar wat schrik voor, die gaat er meteen van uit dat een vriezer die 2dehands wordt aangeboden, iets mankeert :( .

miccamaaike

Re: Jaar verbruik elektriciteit. Wat is normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 13:54

Tsja ik heb er ooit eentje 2ehands gekocht en die werkte idd niet :+
Maar zo'n tafelmodel vriezer heb je wel voor ca 200 euro... en gezien je verbruik heb je dat er bijna uit na een jaar :+

miezelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 13:57

Tafelmodel is wat te klein, zou er toch eentje willen met minimaal 6 schuiven. En een zuinige dus, maar hoe zuiniger hoe duurder in aanschaf :P
En aangezien onze stofzuiger het dit weekend begeven heeft (een ongeluk komt namelijk nooit alleen), krijgt ook die voorrang :\ .