Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

inochiyo schreef:Veel plezier ermee
Alleen snap ik dat hele bijtelling gedoe niet(Belg), het is toch een lease bedrijfswagen? Horen al die kosten niet voor de baas te zijn?
NatasjavE schreef:Er is al weer 4 jaar om...over enkele maanden ga ik mijn geliefde BMW1 serie inleveren![]()
Maarrrrr...dat betekend dus dat ik een nieuwe mag uitkiezen![]()
[ [url=m/cz3SIt.png]Afbeelding[/url] ]
Ik zat voor deze keer aan mineral grau te denken.
Wat vinden jullie ervan?
Eleeke schreef:BMW 1 ... veel te hoge bijtelling. Ik heb er even eentje als tussenauto vanaf volgende week ( wel een blauwe, zou ik niet zelf voor kiezen ) ,maar de Tesla 3 is al besteld. ( ik heb nog een hele oude Volvo om de trailer te trekken )
Maar als je dan toch voor de BMW gaat, dan is de Mineral Grau wel de beste kleur
oh en de X1 is ook super, dat is ook wel een droom 
NatasjavE schreef:Okee,..ik ben eruit.
Ietsjes minder luxe(miniem verschil) dan de Golf maar het wordt...*tromgeroffel*
[ Afbeelding ]
De automaat, sportline deze velgen.
Iedereen bedankt voor het dele van de ervaringen en inzichten
Goede keuze! Veel rijplezier!
Oké gewoon weer voor die 1 gaan hoor! Wij hadden een soort bruin-achtig, ik geloof dat de kleur havana heette NatasjavE schreef:Hanafubuki schreef:Heb je vrije keuze in leasemaatschappij? Want wij hadden totaal geen problemen met tesla offertes namelijk.. maar wij hadden ook vrije keuze waar we heen wilden qua lease/
Nee helaas niet.
Ik weet dat leaseplan er genoeg heeft staan. Maar mijn bedrijf doet daar weer geen zaken mee.
gelukkig zijn BMWs ook heel tof!