KoudbloedKim schreef:gohya schreef:En jij vindt het als moeder goed dat jouw dochter zich bewust blootstelt aan een dodelijke ziekte?Het klinkt stom,maar mocht mijn leven over 30 jaar voorbij zijn,so be it,in deze wereld valt er nog weinig te leven.Mijn dochter boeit het ook niet,w.b.t. de gevaren,zij is net zo nuchter en makkelijk als ik.
Ik heb dit topic met stijgende verbazing zitten lezen...
Mocht dit mijn huis zijn, had ik de kat gepakt, was desnoods naar een hotel gegaan en had alle instanties gebeld die er maar mogelijk zijn om dit probleem aan te pakken.
Het gaat om asbest en de gevolgen daarvan, niet om een griepje?!
Alleen de kat mee is makkelijk,wij wonen met 5 personen in dit huis,dit huis is aangepast voor gehandicapten,mijn vriend is zwaar gehandicapt.Die heeft overal hulpmiddelen nodig,die heb je niet in hotels of andere huizen.
Het is zó makkelijk om dingen te zeggen,sta er zelf maar eens voor,kijken of het dan nog makkelijk gaat.

Ik kan er ècht niet bij. Als er iemand zich brandt, trek je die persoon dan maar niet uit het vuur omdat ie toch al brandwonden heeft? Of als er iemand in het water valt, trekken jullie die persoon er maar niet uit omdat je tóch wel een keer doodgaat?