Er gaat zo'n 140 km per dag mee gereden worden, tenminste 5 dagen per week. En dan wil ik graag aan het eind van de week nog steeds lekker in mijn autootje zitten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Szan schreef:Hebben jullie tips voor auto's die jullie qua rijcomfort heel goed bevallen? Liefst tweedehands ongeveer max. 2500 euro, diesel, niet te hoog in de wegenbelasting, maar ook niet zo'n licht veertje dat ik met 130 van de snelweg opstijg. Rijcomfort is natuurlijk persoonlijk, maar het is altijd fijn om te weten bij welke modellen je kan beginnen met proefrijden.
Er gaat zo'n 140 km per dag mee gereden worden, tenminste 5 dagen per week. En dan wil ik graag aan het eind van de week nog steeds lekker in mijn autootje zitten
Ghostattack schreef:Citroën zit ook prima
Szan schreef:Hebben jullie tips voor auto's die jullie qua rijcomfort heel goed bevallen? Liefst tweedehands ongeveer max. 2500 euro, diesel, niet te hoog in de wegenbelasting, maar ook niet zo'n licht veertje dat ik met 130 van de snelweg opstijg. Rijcomfort is natuurlijk persoonlijk, maar het is altijd fijn om te weten bij welke modellen je kan beginnen met proefrijden.
Wendy schreef:Ghostattack schreef:Citroën zit ook prima
Mijn Citroen Saxo is een heerlijke auto, maar niet voor de snelweg
Het is gewoon een klein scheurijzer wat het beste tot zijn recht komt op de B-wegen, maar op de snelweg is hij niet heel comfortabel omdat ie nogal stijf is afgeveerd.
Dus nee, niet alle Citroens zijn comfortabel op de snelweg. Maar ik heb wel jarenlang minimaal 600 km per week gereden met deze auto, geen centje pijn.
Fifo schreef:Is dit niks?
Hyundai Accent 1.3I LS / AIRCO / (bj 2000), €1450, 115.000KM.
[ Afbeelding ]
http://link.marktplaats.nl/m1007128347
Misschien net wat over budget, maar je zult er vast nog wel wat af krijgen. Nieuwe banden en een nieuwe APK. Modern kleurtje. In 16 jaar nog maar 2 eigenaren gehad.![]()
Anders inderdaad een Suzuki Alto, maar zo'n Hyundai is wel wat veilig en wat moderner..