Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ik zweer erbij! Duurt inderdaad even voor het hele pakket erop hebt zitten, maar na de klei en wax is de auto zo zacht en glad als babybillen!
maar ook zin en tijdgebrek! Voor de wax is het nu eigenlijk ook alweer te koud!
plastidip, wrappen of flocken ben ik nog niet uit. Mijn handvaten aan de binnenkant moet ik ook nog wrappen, carbon look. Zo wordt mijn dak uiteindelijk ook nog! Maar wanneer... Geen id

Drempels zijn niet fijn, maar kuilen ook niet kan ik je vertellen.
Moet toegeven dat ik het nu wel weer fijn vind om met mijn Corsa overal overheen te scheuren.
keeyzie schreef:Meer ga ik aan mijn Corsa ook niet doen, ik wilde gisteren met auto van vriendlief naar de paarden, dat was niet echt een succesDrempels zijn niet fijn, maar kuilen ook niet kan ik je vertellen.
Ik heb een tijd in de Golf van vriendlief gereden om brandstof te besparen, hij werkt 5 dagen in de week ik 3. Inderdaad remmen voor elke drempel en de hoge drempels creatief schuin overstekenMoet toegeven dat ik het nu wel weer fijn vind om met mijn Corsa overal overheen te scheuren.
Corsa had ik 4 dagen geleden helemaal gewassen, nu alweer helemaal onder de modder![]()
Ik zie hier ook wat bijnamen voorbij komen haha, mijn vriend vraagt altijd gaan we met de beauty of met de beast
geweldig
loez schreef:Meguiarsik zweer erbij! Duurt inderdaad even voor het hele pakket erop hebt zitten, maar na de klei en wax is de auto zo zacht en glad als babybillen!
![]()
Moet mijn ibi ook nog steeds doen idd, die is meer zwart dan blauw numaar ook zin en tijdgebrek! Voor de wax is het nu eigenlijk ook alweer te koud!
Wil mijn dash ook nog doen eigenlijk, mijn lieve hond heeft er wat krassen ingezet!plastidip, wrappen of flocken ben ik nog niet uit. Mijn handvaten aan de binnenkant moet ik ook nog wrappen, carbon look. Zo wordt mijn dak uiteindelijk ook nog! Maar wanneer... Geen id
keeyzie schreef:Hierbij![]()
Allereerst de Golf van mijn vriend, ik het begin vond ik het een enorme sjakenbak, maar hij rijd heeeeerlijk!
Alleen een beetje frustrerend dat hij qua power wel een trailer mag trekken, maar het niet kan![]()
[ [url=m/BRJXv3.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/B8TlGq.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/p133b1.png]Afbeelding[/url] ]
En dan mijn Opel Corsa 1,2, niet echt spectaculair, ben alleen wel blij met mijn velgen
Spiegels zijn in dezelfde kleur als de velgen gespoten
[ [url=m/EuiFNk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AKqdDG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo ziet mijn auto er meestal uit, twee keer per dag naar mijn paarden door een modderpad...
Hier met net nieuwe velgen
[ [url=m/RvNPwH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die van haar is van 2006 overigens. Helaas geen foto's en hij ziet er momenteel niet uit op z'n winterslofjes
al zou ik wel ooit nog een andere radio willen. Die van opel vind ik lelijk en te simpel, je kunt er niets op aansluiten helaas. Automaat lijkt me wel echt heeeerlijk!
kiwiwitje schreef:loez schreef:Meguiarsik zweer erbij! Duurt inderdaad even voor het hele pakket erop hebt zitten, maar na de klei en wax is de auto zo zacht en glad als babybillen!
![]()
Moet mijn ibi ook nog steeds doen idd, die is meer zwart dan blauw numaar ook zin en tijdgebrek! Voor de wax is het nu eigenlijk ook alweer te koud!
Wil mijn dash ook nog doen eigenlijk, mijn lieve hond heeft er wat krassen ingezet!plastidip, wrappen of flocken ben ik nog niet uit. Mijn handvaten aan de binnenkant moet ik ook nog wrappen, carbon look. Zo wordt mijn dak uiteindelijk ook nog! Maar wanneer... Geen id
Ja heeerlijk! Van de zomer de golf cabrio van mijn zus "effe snel" alleen gekleid. Omdat ze niet geloofde wat dat deed en ja een klein stukje doen zie je zo goed.. Dus dan maar niet zo heeel grondig de auto kleien.. Stonden we daar met zn tweetjes... De auto te aaien.... Haha maar ze geloofde het wel.

keeyzie schreef:Heb je dan de gehele koplampen moeten vervangen voor dat xenon? Of alleen het lampje zelf?
Zie die lampjes namelijk wel eens hangen maar vraag me af of die ook echt zo wit schijnen.
Seat Ibiza's vind ik echt gave auto's!