talithalotje schreef:wat een trieste mensen hier.
net wat ik al zei zorgen jullie maar net zo goed voor jullie kinderen als dat mijn ouders doen en daar kan een gemiddeld mens niet tegen op.
maar het boeit me niet en intresseert mij niets wat jullie nog zeggen. proberen jullie eerst is met mensen om te gaan en normaal te reageren dan mensen af te kraken maarja jaloezie he best jammer hoor mensen kunnen jullie ook niks aan doen dat je niets hebt en te lui bent om er voor te werken maar een meisje van 19 het wel doet!
en tja als jullie konden lezen had je allang door dat ik een auto heb inmiddels. en tja geen shet nee maar jullie weten alles zo goed dus weten wat voor auto, trailer, paard ik vervoer en jullie weten hoeveel KM ik heb gereden met en zonder aanhanger hoe ik rijd. jullie weten wat voor baan ik heb. mensen oordeel lekker verder zonder maar iets te weten of vragen
Het interesseert je blijkbaar wel zoveel dat je de moeite neemt om te blijven reageren.
Wat wij weten (zie mijn reactie met berekeningen) is simpelweg af te leiden uit de info uit je eigen posts. Het moge duidelijk zijn dat wij meer uit jouw info kunnen destilleren dan je lief is.
Statistiek heet dat en ik ben duidelijk bij lange na niet de enige die daar kaas van gegeten heeft......
Leg eens uit wat er jaloezie is aan het waarschuwen voor combi's die wel erg op het randje zitten (meer waarschijnlijk, er overheen).
Binnen 690kg (je eigen bewering!!) een paard op een trailer hebben, is wel een zeer uitzonderlijke combi; uitzonderlijker dan een tweepaards vrachtwagen op B-rijbewijs met meer dan 1200kg netto laadvermogen (die bestaan namelijk wel, maar zijn zeeer zeldzaam).
Ik ben blij dat ik op een behoorlijke afstand zit waarmee het risico dat we elkaar op een verkeerd punt tegen komen wel erg klein is.