Als je zo'n telefoon uit het buitenland haalt, heb je dan geen importkosten? Of geldt dat alleen als je hem laat opsturen?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
Zo'n groot exemplaar lijkt me overigens echt niet handig. Mijn vriendje heeft zo'n gigantische Galaxy, en die zou niet eens in mijn broekzak passen.

Bhriseis schreef:Cassidy, dit komt toch allemaal heel erg moraalridder-achtig over in het kader van dit specifieke topic... Ik snap en respecteer je mening, maar misschien is het een leuk idee om een apart discussie topic te openen? Er zijn vast tig bokkers die het volledig met je eens zijn, maar TS vraagt alleen of ze een 6 of 6+ zou nemen...

)

1000 euro voor 64gig.. Daarvoor zit ik een maand in tokyo

Cassidy schreef:Tipje voor ts: sluit een goede verzekering af als je hem wel gaat aanschaffen. En hoop dan dat, als er schade is, de verzekering niet zijn heil gaat zoeken in allerlei kleine lettertjes waardoor ze nu net niet hoeven uit te keren.
Want als die iPhone 6 of 6+ pootjes krijgt of idd gaat zwemmen is dat een erg grote kostenpost.
Echt he, als ik dat bedrag hoor, wil mijn portemonnee al spontaan mijn tas niet uit. Wat een geld!

Sani schreef:1000,-....
Daar kan ik zoveel andere leuke dingen voor doen
Eigenlijk bizar die prijzen..
Ik was al blij met m'n 5 dattie groter was dan de 4... Zometeen weer groter
Cassidy schreef:Sani schreef:1000,-....
Daar kan ik zoveel andere leuke dingen voor doen
Eigenlijk bizar die prijzen..
Ik was al blij met m'n 5 dattie groter was dan de 4... Zometeen weer groter
Eerst moest een mobiel steeds kleiner worden. En ineens moet hij steeds groter.
Wachten is op een formaat iPad (want handig als je het internet opmoet) waar je dan met moeite nog mee kunt bellen omdat er van alles opzit wat handig is voor een telefoon maar niets meer met telefoon te maken heeft.
Ik kan mijn mobiel opladen en hoef er een week niet naar om te kijken omdat ik weet dat de batterij dat gewoon nog aankan.
De stress die ik soms om me heen zie na een dag omdat de accu weer eens leeg is....
Je loopt achter.