Nog maar een paar uur!! Welke Iphone, 6 of 6+? Wie ook?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

8nnemiek

Re: Nog maar een paar uur!! Welke Iphone, 6 of 6+? Wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 21:20

Ik las al dat ze het niet konden bijhouden met de productie, dus er zal wel een flinke wachtlijst komen :=

Als je zo'n telefoon uit het buitenland haalt, heb je dan geen importkosten? Of geldt dat alleen als je hem laat opsturen?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 21:24

Je hebt eigenlijk wel importkosten,je moet m namelijk aangeven.

Maar als je kan bewijzen dat je hem al had en hebt gebruikt,kun je hier onderuit komen.Uitpakken dus,verpakking al voor vertrek weggooien en de gebruiksaanwijzing op laten sturen met de post.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 21:29

Ik ben nog helemaal happy met mijn gouden 5s, dus ik doe aan deze niet mee. Wacht wel tot de 7 uitkomt :).

Als ik tussen 6 of 6plus zou moeten kiezen, zou ik absoluut voor de 6 gaan, want die vind ik eigenlijk al de groot in vergelijking met de 5s. Vind het maatje van de 5s stiekem ook wel de max voor een telefoon.

Vind de gouden kleur ontzettend mooi, maar toch mis ik het apple wit. Jammer dat ook bij de 6 de keus voor wit er niet is.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 21:31

Oeh wat spannend voor de Iphone-lovers. Helaas hier geen centjes voor een nieuwe telefoon, maar ik snap jullie enthousiasme volledig! Zo'n gouden Iphone zie ik wel zitten <3 Zo'n groot exemplaar lijkt me overigens echt niet handig. Mijn vriendje heeft zo'n gigantische Galaxy, en die zou niet eens in mijn broekzak passen.

Cassidy, dit komt toch allemaal heel erg moraalridder-achtig over in het kader van dit specifieke topic... Ik snap en respecteer je mening, maar misschien is het een leuk idee om een apart discussie topic te openen? Er zijn vast tig bokkers die het volledig met je eens zijn, maar TS vraagt alleen of ze een 6 of 6+ zou nemen...

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 21:52

Ach ik ben nog nooit gecontroleerd, anders had ik afgelopen oktober en januari heel veel moeten bijbetalen voor alles wat ik daar had gekocht. Dus zal zo'n vaart niet lopen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 22:04

Bhriseis schreef:
Cassidy, dit komt toch allemaal heel erg moraalridder-achtig over in het kader van dit specifieke topic... Ik snap en respecteer je mening, maar misschien is het een leuk idee om een apart discussie topic te openen? Er zijn vast tig bokkers die het volledig met je eens zijn, maar TS vraagt alleen of ze een 6 of 6+ zou nemen...

En het antwoord is alleen de iPhone 6 of de 6+? Er is geen optie voor: gewoon NIET?

Nietes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 22:13

cassidy, ts weet al dat ze er een wil, dus nee de optie niet is er niet.

Ts, sorry als het al gezegt is, maar welke ga je halen? 6 of 6+

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 22:14

Ik heb 'm al besteld eergisteren, een plus komt er. Zeer benieuwd. :j

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 22:15

Is een beslissing, eenmaal gemaakt maar nog niet uitgevoerd, niet te herzien?

(is een rhetorische vraag, hoef er geen antwoord op)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 22:17

Ja tuurlijk.Maar ze wil toch een van de twee? Wat zou dan een reden moeten zijn om beide niet te nemen?

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 22:19

Ik lees net dat de rij in Oberhausen inmiddels op 500 man staat, om 14:00 vanmiddag stonden er al 200 man

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 22:20

Ik zweer echt bij de Iphone en zou niet meer anders willen. Maar ben wel enorm blij met mijn 4 en zolang bij abonnement nog geldig is komt er echt geen nieuwe en ook daarna is de 6 gewoon veel te duur in mijn abonnement..
Dus nee, ik ga ook niet met die meute mee..

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 22:20

Gekkenhuis, daar begin ik echt niet aan hoor. :n Laat ze die van mij maar mooi bezorgen vrijdag :D

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 22:21

Cassidy, bah wat kinderachtig om zo een topic te vervelen... TS is gewoon enthousiast, wil graag de iphone en vraagt welke er moet worden gekozen.. ga jij een beetje lopen gallen hier, over het ´achter de meute aanlopen´, ´geld uitgeven aan onzin´ etc..

Heb je niks beters te doen ofzo :=

TS: ik zou voor de gewone gaan; mijn ervaring met grote mobieltjes is dat ze net niet lekker in je hand liggen waardoor je ze vaker laat vallen. (althans, dat hebben mijn vriendinnen :') )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 22:26

Nou moet ik zeggen dat ik onwijs apple-minded ben (heb niet anders) maar van de losse toestelprijzen van de 6 en de 6+ sla ik ook stijl achterover. Blij dat ik altijd met abbo een telefoon heb en nooit het nieuwste model neem.

Mn man gaat hem los kopen, ik verklaar hem voor gek. Ga veel liever in januari nog twee weken naar tokio, :+

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 22:29

In maart kan ik mijn abbo al laten verlengen,maar ik denk dat een abbo met de 6 nog een aardig dure gaat worden. Zoals eerder gezegd koop ik dan liever zijn voorganger tweedehands los en dan een goedkoop abonnement neem. Wel stiekum jammer.

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 22:32

Hier pas de 5s (moeten) kopen, mijn 4sje kon niet zo goed tegen zwemmen :')
Stiekum wel jaloers want vriendje heeft nu de 6 besteld -O-
En nee... ik loop niet met de hype mee... Meestal loop ik ergens achter juist *Serieus.. ook met mode, ben pas sinds paar maanden over op de skinnie jeans, terwijl de wijde pijpen al weer in gaan worden bijna :+
whahaha
maar met de iPhone wordt ik stiekum toch weer een klein kind in een snoepjes winkel hoor
Wil nu eigenlijk ook wel heel graag de nieuwe O:)
Ik zou niet het grote model nemen, maar gewoon het normale formaat :j
Heerlijk weer nieuwe hoesjes kunnen bestellen enzo hihihi
en alle nieuwe functies weer ontdekken
(zoals op de 5s de vingerafdruk ontgrendeling... GE-WEL-DIG) <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 22:33

Ik heb een abbo van rond de 30 per maand. Met all you can internet. Heb voor mn iphone 5 vorig jaar 250 euro bijbetaald. Weekje voor de nieuwen aangekondigd werden. Zi heb ik daarvoor de vier gehad. Dus volgend jaar de zes :+

Waar bestellen jullie de 6 nu? Simlockvrij al? Dus zonder abbo? Belsimpel rekent ruim 200!!! Euro meer als apple zelf voor simlockvrij zonder abbo :roll: 1000 euro voor 64gig.. Daarvoor zit ik een maand in tokyo :')

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 22:36

Voor 1000 Euro heb ik drie paarden twee maanden gestald.
It's all about priorities....

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 22:37

1000,-....
Daar kan ik zoveel andere leuke dingen voor doen _O-

Eigenlijk bizar die prijzen.. :')

Ik was al blij met m'n 5 dattie groter was dan de 4... Zometeen weer groter :')

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 22:44

Tipje voor ts: sluit een goede verzekering af als je hem wel gaat aanschaffen. En hoop dan dat, als er schade is, de verzekering niet zijn heil gaat zoeken in allerlei kleine lettertjes waardoor ze nu net niet hoeven uit te keren.
Want als die iPhone 6 of 6+ pootjes krijgt of idd gaat zwemmen is dat een erg grote kostenpost.

Echt he, als ik dat bedrag hoor, wil mijn portemonnee al spontaan mijn tas niet uit. Wat een geld!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 22:54

Cassidy schreef:
Tipje voor ts: sluit een goede verzekering af als je hem wel gaat aanschaffen. En hoop dan dat, als er schade is, de verzekering niet zijn heil gaat zoeken in allerlei kleine lettertjes waardoor ze nu net niet hoeven uit te keren.
Want als die iPhone 6 of 6+ pootjes krijgt of idd gaat zwemmen is dat een erg grote kostenpost.

Echt he, als ik dat bedrag hoor, wil mijn portemonnee al spontaan mijn tas niet uit. Wat een geld!

Bij Centraal beheer achmea! €2,65 per maand en keren uit! Zowel mijn €1000,- camera als €190,- telefoon uitgekeerd. 8-)

Ik krijg mijn telefoon altijd gratis bij het abbo, sluit altijd dealtjes met KPN. }>

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-14 22:56

Verzekering komt er sowieso. Heb mijn 5 ook verzekerd en hij is twee keer vergoed.

De optie gewoon niet is er niet :+

Ga denk ik voor de 6, maar als er goede argumenten zijn voor de plus..
Ik bestel hem trouwens bij KPN.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 23:05

Sani schreef:
1000,-....

Eerst moest een mobiel steeds kleiner worden. En ineens moet hij steeds groter.
Wachten is op een formaat iPad (want handig als je het internet opmoet) waar je dan met moeite nog mee kunt bellen omdat er van alles opzit wat handig is voor een telefoon maar niets meer met telefoon te maken heeft.
Ik kan mijn mobiel opladen en hoef er een week niet naar om te kijken omdat ik weet dat de batterij dat gewoon nog aankan.
De stress die ik soms om me heen zie na een dag omdat de accu weer eens leeg is....

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 23:07

Cassidy schreef:
Sani schreef:
1000,-....

Eerst moest een mobiel steeds kleiner worden. En ineens moet hij steeds groter.
Wachten is op een formaat iPad (want handig als je het internet opmoet) waar je dan met moeite nog mee kunt bellen omdat er van alles opzit wat handig is voor een telefoon maar niets meer met telefoon te maken heeft.
Ik kan mijn mobiel opladen en hoef er een week niet naar om te kijken omdat ik weet dat de batterij dat gewoon nog aankan.
De stress die ik soms om me heen zie na een dag omdat de accu weer eens leeg is....

De Samsung Note is er een op Ipad formaat. ;) Je loopt achter.