Dan klinkt zo'n miljonairsmailtje best leuk toch?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Peelie schreef:Ik heb nog nooit rare berichtjes ontvangen op dit nummer. Dus ik Had echt een beetje zoiets van wtf...
Ik vul ook geen enquêtes in oid. Dus er is ergens iets gebeurd. Gegevens gehacked oid.
nadina schreef:Mazzelaar! Ik krijg juist alleen boetes die ik diezelfde dag moet overmaken omdat anders de volgende dag niet meer op mijn bankrekening kan komenDan klinkt zo'n miljonairsmailtje best leuk toch?
Xfjord schreef:nadina schreef:Mazzelaar! Ik krijg juist alleen boetes die ik diezelfde dag moet overmaken omdat anders de volgende dag niet meer op mijn bankrekening kan komenDan klinkt zo'n miljonairsmailtje best leuk toch?
ik werd een tijdje geleden gebeld door "windows" dat ik mijn com aan moest zetten (in het engels)
ik heb geeneens een windows
ik had trouwens gezegd bye en opgehangen

esli14 schreef:Nou ik heb toch geluk![]()
Congratulations!Your mobile number was selected as a winner of£2,500.000.00 on UK Mobile Lottery with Draw number 161013 email rhoward542@gmail.com for claims
Twee keer op één dag, dat kan geen toeval zijn!
Van de woning welteverstaan.
Zoolgangster schreef:xBeauuu schreef:Vrijdag kreeg ik dit smsje:
Congrat! Uw mobiele nummer is geselecteerd als winnaar van 2,000000.00 met Winnende Nr. 1422175/14 op GRATIS LOTTO. E-mail : freelot24@gmail.com voor claims
![]()
Ik weet niet of het euro's zijn, maar ik voel me wel rijk zo
Oooh, jij weet ook al niet wat het zijn... dat maakt het een stuk spannender.
Ik ben zo benieuwd! Xfjord schreef:je geloofd het of niet maar ik heb net een villa in spanje gewonnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()