Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
Sure_lee schreef:Ja, dat klopt. Maar met een mishandelde Renault ben je helemaal de
kimberly1995 schreef:Ik vind zelf mijn seat ibiza ontzettend fijn. Moet vast iets leuks tweedehands te vinden voor je zijn voor die prijs. Of een volkswagen polo. Zijn over het algemeen betrouwbare auto's als je ze goed behandeld en ze goed nagekeken worden. Mijne is zelf wat ouder, uit 2001 maar nog geen 100.000 kilometer mee gereden..
suuszzzz schreef:Tegenwoordig zijn er geen echt slechte auto's meer.. Vroeger was er zo'n kwaliteits verschil, nu valt dat wel mee. Je moet ook maar net geluk hebben met een auto.
kimberly1995 schreef:Zoals ik al zei.. het is met een auto maar net hoe je er zelf mee omgaat en hoe ze hem in de garage behandelen. Het zou je verbazen hoeveel mensen denken dat ze goed kunnen rijden en alsnog hun auto bijna naar de hemel rijden. Het is helaas niet algemeen bekend hoe je een auto perfect kan rijden. Plus hoe ze in de garage met je auto omgaan. Mijn vader is auto monteur (geweest) en als die soms auto's zag die in de garage een 'beurt' gehad hadden.. Niet alles wat vervangen moest was vervangen en wat niet vervangen hoefde was vervangen..