Ik moet vanmiddag wel even naar de studiofotografiewinkel dus hoop dat ik dan al weer kan pinnen...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik moet vanmiddag wel even naar de studiofotografiewinkel dus hoop dat ik dan al weer kan pinnen...
Kiwipitje schreef:Snap best dat het vervelend is dat je niet op de app kan en dergelijke, maar iedere bank heeft wel eens storing inderdaad. Om betalingen zou ik me niet zo druk maken.. hypotheek wordt geïncasseerd en alle andere dingen maken geen ruk uit als je daar een keer een dag te laat mee bent.
Ben wel benieuwd of m'n salaris er al op staat
Durf de gok niet te nemen haha! Nessah schreef:Kiwipitje schreef:Snap best dat het vervelend is dat je niet op de app kan en dergelijke, maar iedere bank heeft wel eens storing inderdaad. Om betalingen zou ik me niet zo druk maken.. hypotheek wordt geïncasseerd en alle andere dingen maken geen ruk uit als je daar een keer een dag te laat mee bent.
Ja haha ik oook! Wilde vandaag shoppen, maar twijfel of mijn geld vandaag of morgen komtDurf de gok niet te nemen haha!
ik wil mijn saldo checken en dat gaat ook al niet. Bah! Nessah schreef:Kiwipitje schreef:Snap best dat het vervelend is dat je niet op de app kan en dergelijke, maar iedere bank heeft wel eens storing inderdaad. Om betalingen zou ik me niet zo druk maken.. hypotheek wordt geïncasseerd en alle andere dingen maken geen ruk uit als je daar een keer een dag te laat mee bent.
Ja haha ik oook! Wilde vandaag shoppen, maar twijfel of mijn geld vandaag of morgen komtDurf de gok niet te nemen haha!
Dat is ook zo, haha.. Ik ben veel te gewend om alles via mijn App te doen.. Slecht
Vanmorgen wel kunnen pinnen. Ik maak me er ook niet zo druk om, komt echt wel goed met die betalingen en die schoenen kunnen ook wel een dagje wachten. Ik ben hartstikke tevreden over de Rabo, zit al mijn leven lang bij die bank en ben altijd goed geholpen.
Laten we maar positief blijven