Camper opknappen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 12:32

Ik heb mijn steenprintbehang gevonden *\o/* Deze word het :D Is van de behangexpert (heeft ook hele gave retro behang)
http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/b ... 116867.jpg
Kost maar € 12,75 per rol :D

Ondanks mijn handicap kan ik gelukkig zelf mijn naai werk doen, op een ouderwetse naaimachien. Gaat op hand kracht :D Maar kennissen of familie die handig zijn met een naaimachine zijn goud waard.

Miesjex Veel plezier zaterdag.

Joyce met slecht weer, camper starten en een droog plekje zoeken :j Met nat koud weer ben ik niet zo bewegelijk (veel pijn) dus zit of lig dan bijna de hele dag te lezen/puzzelen/films kijken. Ik heb een luifel met voor en zijkant die er aan geritst kunnen worden, maar ik krijg die #$%^&* luifel niet uitgedraaid ^) 1 hand werkt niet bepaald mee. Dus dat ding staat te koop :$ En ik ga voor een gewoon canvas doek die ik aan haken kan hangen. :Y)

Barb er komt een doucheje in (is pisstraaltje), anders ga ik op camper campings onder de douche. Ik ben iemand die niet van veel licht houd, ben een schemerbeestje :o Dus weinig ramen vind ik heerlijk. Thuis zit ik (vooral met dit weer) toch vaak met de gordijnen dicht. Hoe meer campert op een vrachtwagentje lijkt hoe liever

BootsScoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 15:55

Aikon mooi behang. :)
En alles op handkracht is goed :D weet er zelf alles van. Net met bloed zweet en tranen de koelkast in de camper schoongemaakt dat is ook klaar. Gezien het hier nu onweert ga ik morgen pas op gordijnen uit. Vind het maar niks met de scootmobiel in het onweer. We hebben tevens ook op het fietsenrek achterop een stelling voor de rolstoel gemaakt, die kan dus lekker mee.

aikon

Re: Camper opknappen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 16:24

Da's wel handig bedacht om de rolstoel ook mee te kunnen nemen. +:)+

Ik hou wel van handkracht <3 Meeste elektra dingen werken niet zo goed in mijn handen, ben statische geladen }> (krijg zelfs kortsluiting in een zaklamp ~~}> ) Mijn wagen is daarom ook "low tech" :+
Ben al weer een stukje opgeschoten met mijn keukenblokje *\%/* Moet nog 4 lades maken en een deurtje onder de gootsteen maken, dan het spul in de verf :Y) Maar dat gaat nog wel even duren, alles op z'n tiet :D Denk dat buurman of paps moeten helpen met de lades.

Ik moet nog naar mijn pony's, twijfel nog of ik campert start of op fietsie ga. >;) 'T is wel erg grauw hier, maar droog.

BootsScoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 23:37

Ja rolstoel is handig als je bvb echt een halve dag op pad bent om dingen te bekijken dan wordt het lopend dus al niks meer.

Maar ja ik heb gescoort. Gordijnen met papagaaien erop. :') lkr vrolijk en hippie. 25 euro hoppa..klaar. :D

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 13:19

Fotooooooo :D
Wat voor een kleur is de ondergrond?

Ga vandaag toch maar mijn keukenblokje in de grondverf zetten. Zou in de camper de wanden schuren, maar het is bloed en de bloed heet daarbinnen ^) (wat wil je, aluminium bak inc. dak en nog geen dakisolatie) Keukenblokje staat in huis, daar is het wel te doen. Misschien ook nog mijn oude kleine ikea picknicktafel zet schuren en bewerken met gasbrandertje }> Die gaat in de lijnolie als die klaar is. En in de camper. Spul kan helemaal uit elkaar (bouten en vleugelmoeren) dus mooi klein weg te bergen. Zit wel zo prettig buiten, ik hou niet van klapstoelen en zo.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-14 13:42

@BootsScoot: Handig dat de rolstoel mee kan! En ik ben erg nieuwsgierig naar je papegaai gordijntjes :D

@Aikon: Lekker klussen, nice! Komende week worden de temperaturen wel wat beter voor indoor werk :)

Ik heb weer een bericht geplaatst op m'n blog, inclusief wat foto's: http://wheelsadrift.blogspot.nl/2014/07 ... n.html?m=1

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 14:12

Ieuw Joyce....mag toch hopen dat je de stofzuiger niet weer in huis hebt gezet??

Mooi behang Aikon!

Hahaha bootscoot papegaaiengordijnen, nou ik ben benieuwd!

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 14:17

wat een leuk topic!Ik zit helemaal te genieten! <3
Mijn droom is ooit in een camper te gaan wonen...als mijn paarden dood zijn en ik zo krakkemikkig dat ik geen vijf hectare meer kan onderhouden :D

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-14 14:27

Whaha Geerke, ik weet niet of je tegen die tijd dan nog wel in een camper wilt wonen :D

@Barb: We hebben de bouwstofzuiger van de buurman geleend en hem weer keurig opgeruimd in zijn loods :=

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 14:31

Haha die update Joyce, leuke stijl van schrijven! Hopelijk heb je nu alle spinnen er uit.
Slim om alle oude stoffige troep te vervangen.

Er moeten veel meer foto's (updates) komen :D

Aikon gaaf behang. Heel benieuwd hoe jouw plannen straks allemaal in je camper er uit gaan zien :D

Bootscoot: ook dat eist een foto ;)

Haha serieus Barb, de actrifry mee.. jullie kamperen helemaal niet :P
Vriendin die dit weekend mee ging zou voor de lunch zorgen "ja ik ben er wel vanuit gegaan dat er een oven in de camper zit" en vervolgens echt verbaasd "NIET?!" :+

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 17:10

Ja wij zijn heel erg hoor haha! Een oven hebben we dan wel in de camper, maar die is nog als nieuw.....oftewel nog nooit gebruikt haha!

Maar we willen gewoon een beetje luxe hebben.....in tegen stelling tot anderen. Er zit ook een aparte douche in maar die vind ik dan net even te klein. Maar om je voeten af te spoelen of zoonlief af te spoelen als die lekker met aarde heeft zitten spelen kan het prima.

BootsScoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 17:49

Men jullie gaan hard! Pffff haha. Gordijntjes zijn onderweg. Ik zal dan een foto plaatsen. *\o/* zodra ze binnen zijn. Ondergrond is donker ofwel kobaltblauw met rode papagaaien met wat geel en groen doorheen. Lachen als mijn partner dit gaat zien. Ik ben nu druk op zoek naar retro stickers op de bus zoals peace, make love not war imagine etc etc. Leuk om erbij te vermelden dat mijn partner in dienst is :+ camouflage was toepasselijker hihi.

BootsScoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 17:51

geerke schreef:
wat een leuk topic!Ik zit helemaal te genieten! <3
Mijn droom is ooit in een camper te gaan wonen...als mijn paarden dood zijn en ik zo krakkemikkig dat ik geen vijf hectare meer kan onderhouden :D

*\o/* live the dream Geerke! Gaaf! Ooit trok mij ook een woonboot..... 8-)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-14 19:50

Ik vind het eigenlijk wel een goed idee die Actifry mee! We moeten tzt maar eens kijken of we daar plek voor hebben :D

@Ethelate: Volgens mij hebben we alle spinnen geëlimineerd ;) Maar vroeg of laat zal er vast wel weer een keer een verstekeling aan boord kruipen....

En inderdaad, we willen meer foto's, showen mensen!!!

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 20:01

Keukenblokje staat in 1e laag grond verf *\o/* Stinkt nou wel in huis :') Is grondverf voor boten en die stinkt een beetje meer dan "gewone" grondverf :+ (de boten grondverf had ik nog genoeg van staan, werd tijd dat ie opging, staat er nog maar 14/15 jaar :oo Blijft verbazend lang goed :j ) Foto's volgen, ook van mijn wctje :D

Joyce alle nestjes ook mee genomen? Anders vind je er weer een paar :D

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-14 20:25

Het begon met de nestjes, maar die kwamen natuurlijk gelijk uit toen we ze weghaalden, dus toen stikte het van de kleine spinnetjes en daar hebben we nog weken plezier van gehad ;)

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 21:09

Aikon, zal wel wat chemische rommel in zitten dat het na 15 jaar nog goed is. Tegenwoordig kan je een blik verf (op waterbasis) weggooien na 3/4 jaar.

Kan me voorstellen dat het stinkt ja!

Joyce, wat leuk geschreven! En iieehh spinnen!! Brrrr…

Freya6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 09:17

haha, iedereen aan de klus, ik ga vandaag eens even naar de garage want meneertje Bassie doet het niet meer. De dynamo is niet goed. :(
oh een woonboot las ik net, lijkt mij ook altijd heel erg leuk. Maar mijn vader zegt altijd dat ze kunnen zinken. Whahahaha. Nou dat zal wel meevallen, ik zie nooit op nu.nl ; alwéér een gezonken woonboot :)

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 09:20

Er komen zulke leuke foto's voorbij! Heb altijd al een zwak gehad voor de oude vw campers. Ik blijf dit topic volgen.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 09:34

Tsja Freya6, boten kunnen zinken. Huizen kunnen instorten of verbranden. Een camper kan een aanrijding krijgen en zo zijn er nog wel meer dingen.

BootsScoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 09:36

Goede morgen. Ik zit te wachten op de gordijnen. Ff bijlezen. Leuk dat iedereen zo druk mee is. Nog een week dan gaan wij voor t eerst op pad met onze bus! Gisteren een startprobleem gehad, manlief kijkt er vandaag nog na.

BootsScoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 09:37

Freya6 schreef:
haha, iedereen aan de klus, ik ga vandaag eens even naar de garage want meneertje Bassie doet het niet meer. De dynamo is niet goed. :(
oh een woonboot las ik net, lijkt mij ook altijd heel erg leuk. Maar mijn vader zegt altijd dat ze kunnen zinken. Whahahaha. Nou dat zal wel meevallen, ik zie nooit op nu.nl ; alwéér een gezonken woonboot :)

Alles is relatief! :+

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-14 12:04

@Beb_bokt, leuk dat je mee komt lezen/kletsen!

Ik hoop dat vriendlief vandaag een beetje vroeg klaar is met werken en dat de temperatuur te doen is, ik wil m'n handen uit de mouwen steken!

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 12:11

Nelleke die grondverf is bedoelt voor metalen boten en dan voor onder de water lijn, moet er wel op blijven zitten hé? ;) Zie net dat het dragen van handschoenen aangeraden wordt :x Mijn handen EN armen zaten onder de verf O:) Vond zelfs spetters op mijn voet en buik, Oeps := (ik kan niks verven zonder er zelf onder te zitten :n )

Freya, da's balen. Heeft een sloperij niet een passende en werkende dynamo?

Mijn vader is gek op woonboten en vraagt zich af waarom ik niet op zo'n ding ga wonen, leuk toch? >;) Ben geen water mens, heb niks met wat op water drijft. Geef mij maar bossen en bergen *\%/* (mijn honden denken het zelfde :D )

BootsScoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 21:54

Even off topic Aikon wat voor honden heb je eigentlijk?