Mijn paard in video over mishandeling; wat kan ik nog doen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 19:35

Ik zou ook graag een linkje ontvangen...
Wat belachelijk zeg, zal idd een jong meisje zijn maar dan nog vind ik dat ze niet zomaar foto's moet gaan pakken..

Hopelijk wordt het snel opgelost!

Anoniem

Re: Mijn paard in video over mishandeling; wat kan ik nog doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 19:37

Ik vind het ook het meest erg van Youtube zelf, dat ze er dus gewoon niks mee doen.
Het meisje zal inderdaad misschien niet beseffen wat ze heeft gedaan.
En het steekt ook een beetje, omdat ik in die tijd nog veel dikker was en ik daar liever niet aan herinnert word. :o

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 19:48

filmpje gezien. Ik zou dat filmpje ook direct verwijderd willen hebben.

En idd ronduit belachelijk dat youtube niks doet. Als een film/serie/muziekvideo wordt geupload, hoeft de produktiemaatschappij maar met de vingers te knippen en youtube knalt het eraf. Maar dit mag :? vreemde praktijken zeg.

Kan me ook niet voorstellen dat de voormalige eigenaar van die vos in het slachthuis er zo gecharmeerd van is om een foto van je net afgeschoten paard op zo'n manier tegen te moeten komen.
Laatst bijgewerkt door xxCYNNxx op 05-07-14 20:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Stippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 19:56

Wat vervelend dit allemaal!
Hoop uit belang van alle fans van Kim, dat het geen gevolgen zal hebben voor de komende foto's en filmpjes over Kim ;-)
We hebben namelijk al wel eens met een heel stel, een hele regenachtige middag vol gemaakt met kijken naar jullie super leuke filmpjes, dus die mogen door zo iets niet verdwijnen hahaha. Eigen belang dus. ;-)

Mag ik trouwens ook een link naar het filmpje? Ben er erg nieuwsgierig door geworden.

Danique_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 19:56

Mag ik het filmpje ook

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 20:16

Echt fijn om zulke lieve berichten te lezen. :j

Ik heb nog niks gehoord via mail of facebook, dus even afwachten maar. :)

Apochewinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 20:21

?!? Juist beelden van jou KbK? Sorry, maar als er één iemand vol liefde met haar paard bezig is (en al een heel proces achter de rug heeft) waarvoor je alleen maar respect kunt hebben, ben jij het wel.
Ik hoop dat het snel wordt opgelost en vanaf hier een dikke knuffel voor jou; laat je niet op je kop zitten! :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 20:29

Dankjewel! :)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 20:30

tineke jij kim mishandelen? haha moet niet gekker worden...
ben ook wel benieuwd naar het filmpje dus als iemand het even door wil pben..
tineke reageert ze dan helemaal niet? vaak kan je ook nog een email adres vinden via t youtube account kan je eventueel daar niks heen sturen naar die email?

Racheel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 20:43

Wat raar dat youtube er niks aan doet zeg...
Zou ik ook de link mogen?

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 20:48

KoudbloedKim schreef:
Bedankt allemaal, Kim krijgt alle liefde die ik haar maar kan geven en juist daarom vind ik het zo rot.

Herhalen is wel een goed idee. :j

SannexBeau: Ik stuur je even een linkje via pb.

maak je niet druk...je weet zelf dat je heel goed bent voor je paard...wat kan jou het schelen dat een ander je foto gebruikt?

x_ankieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 20:49

Jeetje, dat slaat toch helemaal nergens op? Ook heel raar dat youtube er niks aan doet..

Ik ben ook wel heel benieuwd naar het filmpje geworden, zou je me die kunnen pb'en?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 20:50

Ik vind het gewoon niet goed dat er een foto van Kim in een filmpje met dat onderwerp wordt geplaatst. :)

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 20:51

Ik vind dat de maker van de video groot gelijk heeft!
Wat mishandel jij kim!! Zie je de angst niet in haar ogen? Oren naar achter..

Even serieus, dit is gewoon een hele leuke foto.. !
Ik zal het ook súper !@#(!* vinden als mijn (verzorg)paard in zo'n video stond.

En daarnaast, al stond ze in een filmpje over viooltjes, dan had ze nogsteeds het recht niet, toch? :)
Hoop dat het snel wordt opgelost, want het is gewoon vervelend.

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 20:53

Pff waar slaat dit nou weer op... Zo maar iemands foto gebruiken en dan ook nog zetten in een filmpje over paarden mishandeling dat doe je toch niet! Ik hoop voor je dat als youtube niets doet dat haar ouders een beetje redeljjk reageren. Zou ik ook een linkje mogen ? :o

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 20:57

Dit is dus echt wel mishandeling hè. Super sielug!

Nee natuurlijk niet. Vind jou hartstikke leuk met kim en aangezien iedereen dat inziet denk ik dat we hier te maken hebben met een jong meisje. Heb je die ouders al een bericht gestuurd?

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 20:57

KoudbloedKim schreef:
Ik vind het gewoon niet goed dat er een foto van Kim in een filmpje met dat onderwerp wordt geplaatst. :)

Die foto heb jij ooit op Bokt gezet?Ik heb altijd het idee dat als je eenmaal een foto op het net zet dat er vanalles mee kan gebeuren...ook al wil je dat niet.Om dat te voorkomen zou je eigelijk geen foto's openbaar moeten zetten.

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 20:58

geerke schreef:
KoudbloedKim schreef:

Die foto heb jij ooit op Bokt gezet?Ik heb altijd het idee dat als je eenmaal een foto op het net zet dat er vanalles mee kan gebeuren...ook al wil je dat niet.Om dat te voorkomen zou je eigelijk geen foto's openbaar moeten zetten.

Maar dat is toch eigenlijk belachelijk! Dan kan je niks meer delen.
Er zijn auteursrechten en daar moeten mensen zich maar aan houden.. (en niet dat ze dat ook altijd doen)

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 21:01

Yasmijntje...ik ben het met je eens ,maar dit is niet te controleren.Mensen houden zich niet aan regels.En er zijn geen sancties...alleen als je lid bent van het koninklijk huis ;)

Keeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 21:02

geerke schreef:
KoudbloedKim schreef:

Maar dan nog is het niet leuk om een foto zo in zo'n filmpje tegen te komen, terwijl Kimmetje absoluut niet mishandeld wordt.
En bovendien, het zijn haar foto's, en of ze nou op internet staan of niet, gebruikt worden door derden mag niet zonder toestemming.

Wel raar van Youtube dat ze niet gelijk er wat aan doen. Ik zou gewoon nog een keer dat filmpje als ongepast melden of iets dergelijks. Hopelijk wordt het snel opgelost.!!

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 21:02

mag ik ook een linkje?

kan ik beoordelen ;)

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 21:03

KoudbloedKim schreef:

Die foto heb jij ooit op Bokt gezet?Ik heb altijd het idee dat als je eenmaal een foto op het net zet dat er vanalles mee kan gebeuren...ook al wil je dat niet.Om dat te voorkomen zou je eigelijk geen foto's openbaar moeten zetten.[/quote]

Maar dan nog is het niet leuk om een foto zo in zo'n filmpje tegen te komen, terwijl Kimmetje absoluut niet mishandeld wordt.
En bovendien, het zijn haar foto's, en of ze nou op internet staan of niet, gebruikt worden door derden mag niet zonder toestemming.

Wel raar van Youtube dat ze niet gelijk er wat aan doen. Ik zou gewoon nog een keer dat filmpje als ongepast melden of iets dergelijks. Hopelijk wordt het snel opgelost.!![/quote]

Youtube doet er alleen snel iets aan als er een blote borst te zien is :D

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 21:04

@geerke, heb je zeker gelijk in..
Kan alleen zó chagrijnig ervan worden :'( Mensen moeten gewoon een keer afblijven van wat niet van jou is..

matedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 21:15

Wat sneu.... zou ik ook een pb met de link mogen misschien?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 21:18

Heb je rechtsbijstandsverzekering? Dan dreigen met een rechtszaak. Wedden dat ze heeeeeel snel moeite doen om de plaatser te achterhalen?