Wat je vooral NIET bij Action moet kopen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 10:23

Hier goed te spreken over de scheer mesjes! En water koker na 3 jaar overleden! Dus geen ramp alleen het haar verf indd word groen! En zonnebrand begin bij mij ook te prikken als ik het er op spuit

_Jessie

Re: Wat je vooral NIET bij Action moet kopen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 10:25

haha de haarverf!! Daar moet je dus echt goed opletten of het wel de goede verpakking is.
Had dacht ik rode haarverf gekocht. Gedaan en uitgewassen was ik in ene chocolade bruin. Verkeerde verpakking :')
Zat een heel klein stickertje op de doos "deze verpakking is verkeerd, het hoort deze te zijn *plaatje goede verpakking*"

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 10:29

Oortjes... Ik plugde ze in, deed de muziek aan...
En hij was al kapot :')

Verder eigenlijk geen miskopen bij de action gehad...

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 10:52

:+ hahaha _Jessie, da's ook mooi banketstaaf, voor 't zelfde geld heb je dan zwart ipv blond, zou ik wel goed schrikken denk ik zo :')

Ik heb eigenlijk amper miskopen gedaan, sommige dingen zijn wat gauwer kapot, maar vind dat ook geen probleem als het een tiende van de normale-winkel-prijs is...
Het enige wat echt niet werkt, zijn die vliegenstrips voor aan het plafond.. (of ik doe iets verkeerd, al kan dat moeilijk met zo'n product.. ) Die plakken echt amper, en ruiken naar "niks" dus de vliegen zien geen reden erop te gaan zitten :')

chamion: ik heb juist al járen die (gympen) schoenen van de Action, lopen heerlijk! En ik kan elke zomer nieuwe kopen, ben dan meestal wel uitgekeken op de kleur haha! :))

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 10:56

Wij hadden er laatst een bbq gekocht. De verf liet allemaal los en belande door de wind op het eten. Geen succes dus. Verder altijd wel tevreden, je moet gewoon niet te veel verwachten :+

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 10:58

_l_amanda_l_: daarom was ik inderdaad ook heel erg blij dat het gewoon bruin werd :') al had ik mijn haar een week daarvoor net bruin geverfd en was het rood bedoeld als accenten in de punten van mijn haar.... niet helemaal gelukt :')

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 10:59

Ik heb er gewerkt, in de zomer ongeveer 2 klanten per dag die terug kwamen omdat ze de eerste keer dat ze op een campingstoel gingen zitten er dwars doorheen gingen. Toch best oenig..

Ik shop zelf graag bij de action, maar als iets daadwerkelijk kwaliteit moet zijn om welke rede dan ook ga ik toch liever ergens anders heen. Zoveel scheelt het nou ook weer niet en 2x moeten kopen is zowieso duurder.

Horseland93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 11:00

friesam schreef:
klipjes die je bijv om chips zakken kan doen om de chips vers te houden.
Ze gaan allemaal kapot als je ze de eerste keer ergens om heen doet.

Breken gewoon af aan de achterkant op het scharnierpunt

[ Afbeelding ]

Wat een rampen dingen zijn die, we hebben ze ook gekocht, zelfs een simpel broodzakje is teveel van het goede, conclusie: 3 zijn kapot gegaan in 1 dag.. :oo

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 11:01

Ik had een koffiezet apparaat gekocht. Een witte.

Helaas hebben we er een halve pot koffie mee kunnen zetten. Toen stopte hij ermee.
De volgende dag terug naar de Action.... Ik mocht een nieuwe pakken.
Weer een witte gepakt en helaas is deze de tweede dag kapot gegaan.
Weer terug en toch maar de zwarte gepakt. Deze gaat nu al 2 jaar mee *\o/*

Horseland93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 11:01

Ik heb er ook 1x een jumpsuit gekocht met print.
Hmm ,,. Ik had hem aan, en zag (leuk voor de heren), dat de print onder de borsten er niet eens was, gewoon wit, boven die witte streep, was de print dubbel op..
Ennnn er zit een soort klont lijm in ofzo, geen idee wat het was, zaten ook meteen 2 gaten in..
Dussss...

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 11:03

heren?!??!......... ~~}>

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 11:06

Princesj schreef:
De onkruidbrander.. Denk dat hij niet heet genoeg word ofzo, onkruid bleef gewoon stoer staan. Maar dat ding is wel rete handig als BBQ/vuurkorf aansteker! Erg veilig!

Ik gebruik hem om bloedluis weg te branden,is het echt perfect voor.
Met chemische middelen spuiten was ik zat en zie ik ze nu lopen dan is het.....Burn baby burn!! muahahaha }:)

Sanniej_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 11:07

Kentaro schreef:
Dan ben ik nu wel benieuwd hoe je er zelf uitzag na je bad?? :+

Haha niet gekleurd maar er zaten een soort van kruiden in ofzo en die zaten wel overal blegh!
Net een theezakje die je in je bad doet.

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 11:07

Ik had een keer een 'bonsai' boompje gekocht die nooit is uitgekomen :')
Maar verder wel altijd tevreden..
Ik had ook een waterkoker gekocht daar, die is er na ongeveer 3 jaar mee gestopt..
Voor dat geld vind ik dat nog niet eens zo erg :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 11:10

Ik had laatst twee ordners gekocht om m'n bankpapieren en zooi in te doen, maar ik haalde me elke keer open aan dat dingetje om de ringen te openen.... Was niet erg praktisch en vooral pijnlijk 8)7

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 11:15

Geweldig topic :')

MRM25

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 11:20

Im moest een keer een nieuw voorlicht voor op mn fiets. Die ik eigenlijk wilde waren op,maar zag voor een paar euro een lichtje op zonne-energie. Blijkt dat ding dus alleen op te laden als er echt vol zonlicht op komt, als er ook maar iets wolken zijn werkt het al niet. Super handig hier in het altijd zonnige *ahum* Nederland! 9 van de 10 keer fietste ik dus nog zonder licht

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-14 11:23

Probleem met de jumpsuit ken ik, scheen bij mij ook giga door :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 11:25

Ik adviseer vooral geen wasverzachter bij de action tekopen hahaha. (Robijn)

Of je moet een jaar met een kan willen doen haha

huis. Leuk wasje draaien. Komt er toch niks uit die kan. Nja het was gewoon niet vloeibaar meer :') _O-

We hebben nog geprobeerd wat er uit te scheppen en met water te mengen maar omg.
Wat een gedoe vriendlief kreeg het op zijn heupen pleurde het zo in de prullenbak.

En die wind waaiers ook geem succes..ze worden maar half geleverd.

Net als veel dingen daar. Maar toch blijven we er trouw komen haha

Kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 11:28

oortjes... :') ik deed ze in en eentje was meteen stuk :+

irisje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 11:28

Geen blender kopen, de 2e keer dat ik hem wou gebruiken maakte hij allemaal rare geluiden en werd hij warm.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 11:32

De (verf)kwasten zijn wel goed, maar je moet die houten hebben, ipv die witte plastic, alleen die zijn vaak als eerste weg.

Ik heb laatst een paarse lange jurk gekocht, maar als ik daarmee op bv een houten tuinbank ga zitten komen er een soort rafels in de stof :\
Bij een andere jurk waren toen ik thuis kwam de stiksels los aan de achterkant.

Laatst had ik bij kruitvat kokos en argan bodylotion zonder parabenen gekocht, en precies dezelfde, alleen iets oudere verpakking denk ik, stond bij de action voor minder dan de helft. Ik koop dat altijd wel hoor.
Ik heb ook voor een paar euro een snoeischaar gekocht, ik kan niet zeggen dat die er slechter of beter uitziet na een jaar dan de goedkoopste bij karwei (maar nog steeds wel goedkoper).

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 11:34

Kimmms_ schreef:
oortjes... :') ik deed ze in en eentje was meteen stuk :+

Bij mij klinkt het alsof ik de oortjes op een meter afstand van mn oren hou zo slecht is het geluid. Mja wat wil je voor 1 euro *D

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 11:38

8nnemiek schreef:
In het vleesetende planten topic staat dat een aantal mensen er venus vliegenval zaadjes hebben gekocht.. dat blijkt dus een heel andere plant te zijn en nog niemand weet welke plant precies :+

Serieus? := Hij staat bij mij op de vensterbank. Ik zie de 'bekjes' nog niet, dus ik vrees ook dat het geen vleesetende plant is. -O-

Ik heb ooit oordopjes (voor muziek) gekocht bij de action. Die deden het prima voor een keer, maar toen ik ze uit mijn oor trok, had ik een los draadje in mijn hand. Voor de rest heb ik niets te klagen nog over de kwaliteit van de Action spulletjes.
Laatst bijgewerkt door Adamootje op 03-07-14 11:40, in het totaal 2 keer bewerkt

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 11:38

Dat van die Robijn heb ik ook weleens gehad, maar ik weet niet of dat specifiek bij action was gekocht.
Dan ga je wel nadenken wat voor spul dat nou eigenlijk is als het zo raar wordt :=