Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danique_G schreef:Vaarbewijs is ook handig omdat je de voorrangsregels kent. Soms zijn wij aan het zeilen en duikt er zo'n irritant motorbootje vlak voor ons opduiken (zeilboten hebben voorrang op motorboten) om een botsing te voorkomen moeten wij compleet afvallen en alles loslaten. Heel vervelend...
Prima weertje om aan de boot te werken Corine
Citaat:Beste Niels,
Nou je hebt een De Ruiter, hieronder de reactie van degene die nog aan De Ruiterschepen heeft gebouwd.
Hier hebben wij nog contact mee.
Gisteren even overlegd met senior en zoals ik ook al dacht is dit schip zeker een de Ruiter, de oorspronkelijke vorm was met zeildoek, ongeveer volgens de rode lijn, dus zal het schip waarschijnlijk later zijn verbouwd/dichtgemaakt.
Als je bijgaand formulier wilt invullen en die mij terugmailt dan zal ik je schip op de site zetten.
Ook ontvang ik graag een aantal foto's met zeker 1 foto met de eigenaar(en) per PDF.
Na inschrijving krijg je toegang op de afgeschermde pagina's van de site.
Daarnaast mag je dan een De Ruitergeusje aanschaffen, deze wordt alleen aan De Ruitervaarders verstrekt.
Ook kunnen wij je eventueel de originele boegsticker leveren.
Wij vragen een vrijwillige bijdrage per schip van €25 per jaar om de diverse uitgaven te bekostigen.
Ik hoop dat ik je voldoende informatie heb gegeven en misschien wordt U het 41ste lid!